• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Julia87

    wanneer nieuw hoofdstuk?

    heeft iemand enig idee of er al nieuws is over een nieuw hoofdstuk?
  2. Julia87

    ketel : taal

    in de studiefase is de omschrijving van de effecten in het engels
  3. Julia87

    Opgelost [ONYX-42911] ketel: taal

    de effecten in studiefase hebben een engelse uitleg.
  4. Julia87

    bsa vragen

    hoi hoi, binnenkort weer een bsa dus, maar we hebben wat vragen zijn de waypoints allemaal nog dezelfde punten? en heeft iemand info over de put? hoe ziet deze er uit? idavis heeft aardig wat info maar staat niks over de put ik ben actief op beta maar de groep waar ik in zit is niet tot de put...
  5. Julia87

    Contact Support uitbreiding foetsie?

    ik moest nog 1 provincie voltooien volgens het kopje uitbreidingen in het verplaatsen menu , foto 1, ik voltooi de provincie, zegt dat ik nog 5 moet vrijspelen op de wereldkaart foto 2, terug naar stad en de uitbreiding staat er niet tussen, maar aantal is alleen verschoven foto 3. in bijlage 3...
  6. Julia87

    Nieuwe spelonderdelen Artefact poort / Mythische poort

    dit is misschien ver gezocht, maar wat als er rechts onder in het spel een poort gemaakt kan worden die 1x per maand opengaat om als een ruilhandel voor artefacten te fungeren? de meeste van ons hebben wel 1 of meer artefacten waar ze niks mee doen. ik zet ze althans om in toverspreuken je zou...
  7. Julia87

    broederschaps avontuur

    hoi allen, even een vraag omtrent het ingame nieuws, er staat dat dinsdag de 15de een nieuwe bsa start, deze starten normaal gesproken op donderdag, is dit een fout of weet iemand meer hierover?
Bovenaan