• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Fusie gewenst

    Daar het aantal spelers verminderd zien we dat het aantal spelende spelers in onze broederschap minder is dan 20. Voor een BS wordt dat een moeilijke opdracht. Daarom zoeken we een andere broederschap die ook te weinig spelers heeft om te fusioneren. Rising Phoenix
  2. Elvenar's 8e verjaardag: Inzendingen

    Vind dit het mooiste omadt het me doet denken aan de sfinx
  3. Burenhulp

    Wat ik eigenlijk het meest vervelende vind bij burenhulp is dat je soms bij de eerste 3 een kistje bij krijgt, maar de volgende krijg je niks, NOPPES Waarom niet zo nu en dan een kistje, soms na 20 een andere keer na 30 of 40 "hulps", dat zou de eentonigheid toch iets verbreken
  4. bug of geen bug in wintermagie

    Rodeon, denk dat je gelijk hebt. Normaal speel ik rond 10 u een laatste maal en zet alle fabrieken op optie 9u, maar gisteren was ik zo moe dat ik in slaap ben gevallen :confused:
  5. bug of geen bug in wintermagie

    Krijg de opdracht : produceer 3 x goederen naar keuze met optie 9 uur. Gans de nacht waren meer dan 10 fabrieken goederen aan het produceren, maar krijg slechts 2
  6. Leden gezocht

    De fiere Vlamingen zoeken actieve leden Van beginneling tot gevorderde is iedereen welkom als hij maar actief speelt
  7. Feedback Herfststerrenbeelden 2022

    google translate gebruiken, dat is gratis en zal niet echt slechter zijn
Bovenaan