• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. MA maakt weer opeens andere onderdelen

    Nooit maak ik die Inspirerende Meditatie effecten in de magische academie. Nu keek ik in de Magische Academie en zie dat mijn CC's die ik maak zijn omgetoverd in die IMs ?
  2. Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

    Op Winyandor duurt het momenteel erg lang voor het berichtenoverzicht verschijnt. Dit op verschillende browsers geprobeerd, maar dat maakt geen verschil. Het ligt duidelijk aan de terugkoppeling van de server (gezien het netwerkverkeer).
  3. Geen fix Seizoen van Vreugde

    Seizoen van vreugde is begonnen, maar mijn gevoel zegt dat in het startscherm iets ontbreekt :) :
  4. Opgelost Toren aftel indicatie ontbreekt voor zondag 6 november.

    Normaal gesproken begint onderin na het verlopen van de Toren op vrijdag de tijd af te tellen voor de aankomende Toren. Echter deze ontbreekt.
  5. Detail pagina Cultuur gebouwen geeft 2 verschillende cultuur waarden

    Cultuur gebouwen geven in zowel Arendyll NL als Winyandor NL 2 waarden weer. De bovenste (blauw omlijnt) lijkt de juiste te zijn als ik vergelijk met beta. Zover ik mij kan herinneren werden eerder niet 2 waarden hier weergeven, maar inderdaad alleen de bovenste.
  6. Aangepast & Wacht op Update Onjuist percentage in Zware en Lichte mêlee gebouwen uit Boek van de Onverschrokkenen

    In de beschrijving van zowel Licht mêleemonument als Zware mêlee-standbeeld wordt gesproken over "... 50 % extra aanvalswaarde ..." Terwijl de schade onderaan wordt weergegeven als 175% Gezien de waarden op beta lijkt de 50% in de beschrijving onjuist en moet dit 75% zijn.
  7. Broederschap "De Nederlanders" op beta server heeft ruimte voor spelers

    Hallo Elven en Mensen, De beta server is de ultieme plaats om alvast van nieuwe onderdelen in Elvenar te proeven. Wil je dus alvast kennis maken met de nieuwe BSA die er aan komt dan is de beta server de plaats om dit te verkennen. We hebben nog ruimte voor diverse spelers in onze BS. Heb je...
  8. Aangepast & Wacht op Update Gebouw verkeerde naam

    Er zijn momenteel 2 gebouwen in het huidige evenement die dezelfde naam dragen. Namelijk 2x het gebouw "Afgelegen vijver" Echter het gebouw wat na 20 dagen verloopt hoort denk ik de naam "De slaperige titaan" te dragen?
Bovenaan