• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Help mijn fort terug te zetten

    Lijkt me verstandiger om bij support aan te kloppen.
  2. Discord

    Aangezien ik zelf al jaren Discord gebruik voor Elvenar (Elvenar NL server) zie ik op zich geen problemen met Discord. Discord wordt heel veel gebruikt in de gaming wereld. Grootste nadeel van Discord tov dit forum is de vindbaarheid in Google. Als je info zoekt in Google over elvenar zou je op...
  3. Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

    Doneren is iets anders als het inzetten ingrediënten. Ingrediënten inzetten kan inderdaad maar eenmalig en dat doe ik ook het liefste vlak voor het spelen van Toernooi en/of Toren. Zodra je de ingrediënten eenmaal ingezet hebt kun je net zo vaak doneren als je wilt (mits je niet alle soorten...
  4. BSA prijzen veel te vaak uitgedeeld

    Dat is de beloning voor het uitblijven, 3 voor de prijs van 1 zeg maar
  5. Elvariaanse spelen-opdrecht

    Ze zullen Waterpracht bedoeld hebben. Je moet een waterpracht opdracht voltooien of door een hoepel heen springen.
  6. Feedback: Waterpracht-evenement

    De ketel kan best nuttig zijn. Zelf gebruik ik hem voornamelijk bij ondersteuning van vechten (als ik de toren in ga) en kies dan de voor de troepenversterking die geen diamanten kosten. Heel vaak krijg ik de troepenversterking toegewezen voor een beperkte tijd, maar verwacht er zeker geen...
  7. Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

    Helaas gaat het van kwaad naar erger, vandaag al 2x:
  8. Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

    Ja probleem is ook nog steeds aanwezig op Winyandor en nu zelfs op Arendyll. Soms gaat het een tikje sneller, maar meestal traag en het probleem reproduceren kan niet zo moeilijk zijn. Desnoods gewoon inloggen via mijn account.
  9. Keuze vechtstad of handelsstad

    Diamanten kopen is zeker een optie en maakt het sneller en daarbij ondersteun je dat Elvenar langer blijft bestaan, immers de ontwikkelaars moeten ook brood op de plank hebben. Echter als je wekelijks de Toren tot bovenaan speelt dan "regent" het vanzelf diamanten. Dit betekend wel investeren in...
  10. Keuze vechtstad of handelsstad

    Magische woonhuizen en werkplaatsen komen veelal uit de Toren. Dit gaat wel met enorme willekeur, dus zo heb je maanden lang niets en dan opeens paar keer achter elkaar. Als je goed wil groeien dan is blauwdrukken na mijn idee een must en daarmee dus (wat Yogi ook al aangeeft) een BS die...
  11. Keuze vechtstad of handelsstad

    De laatste ronde geeft gegarandeerd scherven vanaf de 10e provincie. Daarnaast kun je een OW die je niet wil plaatsen uit de 1e generatie eventueel gebruiken om scherven te maken. Zelf plaats ik de Eindeloze Uitgraving en het Boek niet, dus dan kun je die even bouwen. Scherven laten aanmaken die...
  12. Keuze vechtstad of handelsstad

    Nu ben ik een redelijke toernooi speler, maar _juist_ het toernooi geeft mij ladingen aan runes die je tevens kunt gebruiken bij je andere BS-leden om OWs mee te vullen.
  13. MA maakt weer opeens andere onderdelen

    Nooit maak ik die Inspirerende Meditatie effecten in de magische academie. Nu keek ik in de Magische Academie en zie dat mijn CC's die ik maak zijn omgetoverd in die IMs ?
  14. Elvenar's 8e verjaardag: Inzendingen

    Zonder enige twijfel de vuurfeniks, na mijn mening onmisbaar om het vechten haalbaar te maken in de Toren.
  15. Feedback: Spelupdate 1.176

    Wordt gek van de overbodige meldingen dat er zo'n belachelijk filmrolletje in je stad is verstopt. Voor evenementen begrijp ik het, maar voor reclame is dit gewoon irritant
  16. Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

    Nu begrijp ik best dat dit tijd kost, maar het probleem speelt al bijna een maand en er was geen feedback.
  17. Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

    Berichten inladen wederom een drama op Winyandor, maar ja wat is eigenlijk het nut hier iets te schrijven.....
  18. Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

    Was opgelost en inmiddels weer traag op Winyandor :-(
  19. Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

    Op Winyandor duurt het momenteel erg lang voor het berichtenoverzicht verschijnt. Dit op verschillende browsers geprobeerd, maar dat maakt geen verschil. Het ligt duidelijk aan de terugkoppeling van de server (gezien het netwerkverkeer).
Bovenaan