• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Vuurvogel

    Ons forum moet blijven

    +1
  2. Vuurvogel

    Elvenar's 8e verjaardag: Inzendingen

    Eigenlijk heb ik om de haverklap een nieuw favoriet gebouw, meestal gebaseerd op de uitstraling. Op dit moment is het de feeën- ambassade. Die staat te midden van de hectiek van een hele drukke stad met harde werkers zoveel rust uit te stralen. Ik zie me zelf daar echt al zitten, met mijn...
  3. Vuurvogel

    Mijn favoriete gebouw

    Is die laatste zin nu echt nodig, mét uitroepteken nog wel? Een foutje is snel gemaakt als je nieuw op een forum bent. @Koning cor , als je de link van @rodeon volgt en dan helemaal naar beneden scrolt, dan kun je onderaan de pagina je bericht typen, dan komt het op de juiste plek
  4. Vuurvogel

    speler zoekt bs

    Toren goud, toernooi 18 kisten, bsa volle bak, maar we sloven ons er niet elke keer voor uit. Ik denk dat de keuze vrij beperkt is als je op al die drie punten hoog scoren wilt. Al is hoog ook wel weer een relatie begrip.
  5. Vuurvogel

    Twee plekjes vrij

    Wij hebben 2 plekken vrij in onze gezellige bs. We zoeken spelers die graag naar de top van de toren (willen) gaan en die toernooi spelen omdat ze daar de meerwaarde van zien en niet alleen omdat het moet. We halen wekelijks gemiddeld 18 kisten met het toernooi en zien het liefst spelers vanaf...
  6. Vuurvogel

    Relikwiëen niet meer in MA?

    Nee hoor, ik krijg ze nog steeds. Bij bij komt er geen dierenvoer meer. Soms heb je van die tijden....
  7. Vuurvogel

    Vrede ook in ELvenar

    Mijn hart huilt hierom. Je klinkt nu als mijn dochter en als zoveel anderen die het goede in de mens willen blijven zien, kansen willen blijven geven en zich daarom zelf maar terugtrekken. Dat is niet hoe het zou moeten gaan. Ik begrijp het, wij deden het ook. Net als vele anderen. Bij ons...
  8. Vuurvogel

    Vrede ook in ELvenar

    https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/tuin-van-eden-verdraagzaam-zorg-en-genegenheid.10583/#post-112635
  9. Vuurvogel

    Vrede ook in ELvenar

    Ik mis het duimpje hier, dan maar zo
  10. Vuurvogel

    Eldunari. Waarom? Daarom!

    En toen haalden we spontaan de 19 kisten. Afgelopen weekend vroegen we ons nog even af of we zouden gaan inventariseren of er spelers waren die zin hadden om het weer eens te proberen. Was erg kort dag dus we hebben het maar niet gedaan. En vanochtend waren ze daar dan toch ineens, alle 19...
  11. Vuurvogel

    BSA

    Bijzonder dat iemand nu gaat bepalen of een ander mag klagen of zich mag ergeren. Of je nu voor de 100ste plek of voor de eerste gaat, iedereen speelt hetzelfde bsa en moet meer moeite doen voor de munten dan voorheen.
  12. Vuurvogel

    Klaagplek

    Dan zou ik dus een luisterboek pakken en via de speakers gaan luisteren :p En aangezien ik hier niet met oplossingen mag komen als iemand klaagt, zal ik ook maar klagen. Het is veel te warm
  13. Vuurvogel

    Jubelplek

    Dan jubel ik ook gewoon met jou mee. Altijd fijn als het een bs weer voor de wind gaat ! Onze dirigent is ook nog op zoek naar een extra jubelaar voor ons jubelkoor. Wie weet tot welke hoogte we dan stijgen :cool: Eigenlijk wil ik jubelen dat er zoveel verschillende bs-sen zijn dat er voor...
  14. Vuurvogel

    Jubelplek

    Ik jubel met je mee, en we mogen nog harder jubelen, t zijn 16 kisten tegenwoordig Wat zouden we toch met al onze vrije tijd moeten als we geen Elvenar hadden :D
  15. Vuurvogel

    Eldunari zoekt een sportieve speler

    Eldunari is een broederschap die op de eerste plaats gaat voor een goede sfeer. Een babbeltje op zijn tijd met de broodnodige humor. Maar we willen ook groeien, individueel en als groep. We gaan voor het mooie uitzicht op de top van de toren en willen op zijn minst wekelijks de 10 kistjes...
  16. Vuurvogel

    Gouden klimmers en doorzetters gezocht

    Nog 1 plekje vrij in onze fijne bs, waar gezelligheid voorop staat. Hard werken doen we ook, we halen wekelijks goud in de toren :diamond::diamond::diamond: en zo'n 15 kisten in het toernooi. Ben je een enthousiaste, sociale speler die de toren beklimt en het leuk vindt om met ons de toernooien...
  17. Vuurvogel

    Het grote kp kapen, roven, jagen ,speuren of hoe je 't ook noemen wil topic

    Wie bepaalt er eigenlijk wat de norm is? In andermans bs? Je leest niet goed CW. Wij gebruiken ook netzero en dat loopt als een tierelier. Iedereen in onze bs helpt elkaar. Maar soms kiest een speler er bewust voor om zijn kisten niet via netzero aan te bieden maar om andere spelers uit de bs...
  18. Vuurvogel

    Het grote kp kapen, roven, jagen ,speuren of hoe je 't ook noemen wil topic

    Je eerste regel daar ben ik het 100% eens. Voor de rest.... Ik kan me nog heel goed herinneren dat één van onze spelers haar ow grotendeels vulde, ze deed een oproep op de chat, we wisten dat er een beginnend lid was dat scherven nodig had en daar zaten we even op te wachten en nog voor diegene...
  19. Vuurvogel

    Eldunari heeft een plekje vrij!

    Ik heb het ook niet over kp weggeven, ik heb het over kp kapen/ roven en dat vinden wij negatief ja. Ik wil daar best met je over discussieren, maar daar daar is dit topic niet voor bedoeld ;)
Bovenaan