• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Kracht van de muziek - alle opdrachten?

    Ja daarom wilde ik ook graag weten of ze wellicht automatisch verdwijnen. Dat scheelt enorm veel ruimte knutselen enzo, want als ik het zo red met portaal 3 en geen extra nederzettingen, dan is dat ook fijn toch.
  2. Kracht van de muziek - alle opdrachten?

    Tja das een beetje lastig he, want dit is het laatste hoofdstuk.... en er is nog geen nieuwe.
  3. Kracht van de muziek - alle opdrachten?

    Hoi, het ziet ernaar uit dat ik zonder het portaal naar level 3 te uppen e.d. het boek "kracht van de muziek" gewoon kan afronden. Ellende is dat je natuurlijk van die extra opdrachten hebt. Ik heb nu nog staan "bouw meer ensembles", maar tja.. die heb ik volgens mij niet eens nodig. Weet...
  4. Blokkeerfunctie gevraagd

    Kan er niet een soort van blokkeerfunctie komen in het spel. Waardoor je niet van iedere speler zomaar berichten ontvangt in je in-box of dat er een optie komt hiervoor. Of dat je een speler die je een paar keer benaderd heeft, kan blokkeren, zodat ze geen contact meer kunnen opnemen. Of dat je...
  5. verkenningsapparatuur

    oh laat maar, het heeft betrekking op het event.. tjonge jonge vaak is elvenar best onduidelijk
  6. verkenningsapparatuur

    Iemand enig idee wat bedoeld wordt met "koop verkenningsapparatuur"? Is 1 van de dagelijkse opdrachten.
  7. oude wonderen

    Hoi, Ik speel zowel in Arendyll als in Wyandor. Als je verder in het boek komt, komen er ook nieuwe oude wonderen beschikbaar. Ik kan ze niet allemaal plaatsen, want daar is eenvoudigweg te weinig ruimte voor. De omschrijving van wat een oud wonder precies doet is mij niet altijd even...
  8. Oneerlijke handel

    Helemaal mee eens, ze hebben mij ook zojuist verhuisd en ik zie sowieso al minstens 10 paginas van mensen die 1 ster handel aanbieden. Niet zo'n prettige verhuizing dus.
  9. beta

    Ik lees regelmatig over een versie beta van elvenar waar events e.d. eerder plaatsvinden. Wat is beta en hoe kom ik daar?
  10. Fusie-bs-partner gezocht

    Dit topic kan verwijderd worden. De huidige leden willen niet fuseren naar een andere bs.
  11. giftige darrenruiter

    Wellicht dat deze vraag eerder gesteld is, maar er zit geen zoekfunctie in de topics, dus helaas. Naast dat de giftige darrenruiter cultuur oplevert, produceert het ook giftige darrenruiter. Maar wat is dat voor iets, ik tref het nergens aan. Ook niet als ik vecht in de toren of in gebouwen.
  12. fusie-bs-overname gezocht

    Hallo, Heb jij ook een bs waarvan toch nog aardig wat leden niet actief zijn? Heb jij in jouw BS rond de 10 of iets meer of minder leden die niet actief zijn? In de bs "nim's" , plaats 67, zijn van de 23 mensen er zo'n 10 zeker niet actief. Dat is zonde, want wij willen onze krachten graag...
  13. Fusie-bs-partner gezocht

    Hallo, Heb jij ook een bs waarvan toch nog aardig wat leden niet actief zijn? Heb jij in jouw BS rond de 10 of iets meer of minder leden die niet actief zijn? In de bs "nim's" , plaats 67, zijn van de 23 mensen er zo'n 10 zeker niet actief. Dat is zonde, want wij willen onze krachten graag...
  14. plek bij nim's

    Direct aansluiten bij een BS met weinig regels, zodat je gewoon lekker kunt spelen
  15. plek bij nim's

    Oh ja, en je kunt direct aansluiten. Je hoeft dus niet eerst een beoordeling te schrijven voor een sollicitatiecommissie :-)
  16. Black friday

    nope, niet in arendyll en niet in winyandor
  17. plek bij nim's

    Hoi, Er is plek bij nim's. Een redelijk rustige broederschap met weinig van die "je moet..." regeltjes. We willen graag dat je 3 x per week minstens burenhulp verleend, dat dan weer wel. Oh en scheve handel vinden we niet leuk, dus dat staan we niet toe. Voor de rest zijn we gewoon heel...
  18. Black friday

    Ik hoorde al van mijn medespelers dat ze iets gekregen hadden. Leuk voor ze. Helaas zelf niets ontvangen. Niet in Arendyll en niet in Wyandor
Bovenaan