• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Overig Maansteen bibliotheek

    een week of wat geleden idd ook al over gehad. snapt iemand wat het idee is geweest achter de maansteenbieb? als in: waarom hebben de makers ervoor gekozen om die bieb enkel boekrol en toverstof te laten produceren ipv bonusgoed +1? ik vind het nl zo onlogisch...
  2. Overig artefacten

    klopt, dat voordeel heb je dan niet. je hebt maakt hem dan voor het gebouw van dat event. vind ik wel goed omdat je hem dan wel iets minder krachtig maakt, maar toch veel voordeel kan geven. wanneer je hem wil gebruiken kan je wel zelf kiezen, je hoeft het gebouw niet meteen neer te zetten en te...
  3. Overig artefacten

    dat voorkom je door het maar 1 keer per event toe te staan. ik heb er ook zoveel in stock, maar kan er dan "maar" 3 per event van gebruiken.
  4. Overig artefacten

    omsmelten van 3 oude artefacten in 1 nieuwe mag nog steeds maar 1 keer per event
  5. Overig artefacten

    wat ik wel bedoelde: je maakt met 3 oude in een keer 1 nieuwe, geen neutrale maar voor dat event. zoals dat nu ook gebeurde met de oude/nieuwe feniks en beer. alleen dan voor alle nieuwe events en mbv alle oude artefacten. regel zou dan kunnen zijn dat je wel 3 dezelfde artefacten moet gebruiken...
  6. Overig artefacten

    ah ja, eens raafke. is niet handig idd. was ook eigenlijk niet wat ik bedoelde. schepte verwarring met die opmerking. excuus
  7. Overig artefacten

    aanvullend: is het dan niet handiger om het andersom te doen: oude artefacten worden 'neutraal'. je mag tijdens een 1x 3 oude 'neutrale' artefacten omsmelten in een nieuw artefact voor het eventgebouw van het lopende event?
  8. Overig artefacten

    ah ja, dat is een slimme! hou je het wel speciaal, voorkom je dat spelers zoals ik alle oude artefacten in stock gaan omsmelten naar neutrale artefacten en geef je anderen een extra kans het speciaal optimaal te uppen. zou het dan mogelijk maken tot zeg twee weken na afloop van het event, want...
  9. Overig artefacten

    helemaal mee eens. ik wilde alleen zeggen doordat ze in mijn stad niet allemaal zinvol zijn ik een hoop van die artefacten over heb. een ander die ze wel allemaal zinvol vindt heeft dat wsl niet. ik heb nog nooit een koninklijke restauratie gekocht. ik koop ook geen dia's
  10. Overig artefacten

    dat lijkt me beter idd. ik zou dan willen pleiten voor max 1 neutrale per gebouw. omdat ik niet alle eventgebouwen zinvol vind in mijn stad en omdat ik eventgebouwen die ik wel heb gebouwd steeds up naar een volgend hoofdstuk heb ik momenteel zo'n 50 artefacten in stock. en dan heb ik er al wat...
  11. Overig artefacten

    dat kan nog steeds, maar dan na afloop van het event terwijl je van dat event alleen de eerste paar opdrachten hoeft te doen om zo de basis van het nieuwe eventgebouw te krijgen. lijkt me nog steeds te makkelijk ;)
  12. Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    geinig systeem van prijzen innen. wel erg tijdrovend...
  13. maansteenset toren produceert verschillende goederen

    de maansteenset uit de toren produceert alleen boekrol en toverstof. een idee is om deze set alle T2 en T3 goederen te laten produceren. de goederen die de set produceert zijn dan afhankelijk van de bonusgoederen die iemand heeft. als de maansteenset verschillende goederen produceert, stagneert...
  14. Dreigend tekort aan fluweel

    ik herken dit. ik heb boekrol als bonus maar kan bijna niet handelen in T2. spel stagneert, als dit zo blijft dan stop ik met elvenar
Bovenaan