• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Echo's van de vergetenen

    Spelversie: __ v1.149.2-(bd77bde) - html5 (2022-03-17 11:31) Spelwereld: __ winyandor Flash of HTML5: __ Flash Speler versie: __ Spelersnaam: __ skillpowers Mensen of Elfen: __ mensen Browser + versie: __ google chrome Besturingssysteem: __ Schermresolutie: __ er zit een bugje denk ik bij...
  2. Wiki warme bron der jeugd

    er zijn 2 fouten , 1 tekst + informatie van de bloeiende handelaarsgilde voor level 31-35 staat bij warme bron (in het spel is er ook een tekstfout , ingame toont het aan als "bloeiend" inplaats van bloeiende (als hij in je stat staat). de fout bij warme bron: Geeft extra cultuur voor elk...
  3. vraagje maansteen bib update

    sinds de update van de mana plant , boekrol en gomboom toont het niet meer aan hoeveel mana (en andere goederen) je in totaal ontvangt bij het ophalen (je moet het zelf optellen) voor de update toonde het aan hoeveel je ging krijgen bij het ophalen en nu toont het gewoon de basis aan en dan...
  4. Geen bug Gouden afgrond (stadhuis lvl 40)

    ik heb net mijn stadhuis in de upgrade gezet naar level 40 en ik haalde net munten op van mijn gouden afgrond (4800k) , dat aantal is plots het dubbel van wat ik ervoor had (2400k met munten capaticeit van 80M -- stadhuis lvl 39) mijn gouden afgrond is lvl 16 dus geeft 3% kracht van het...
  5. Stadhuis lvl 40 (munten verwoording)

    ik zie dat bij stadhuis de 80000K naar 100Mln gaat bij de upgrade van 39 naar 40 kan dit niet gewoon aangepast worden naar 100M zonder die ln er achter?
  6. Al gemeld hoofdstuk elvenar - gasten die rondlopen

    ik zie net dat in het elvenar hoofdstuk de gasten van dat hoofdstuk niet op de paden lopen maar er naast ( vooral de verticale paden zoals op de foto tezien is) , op de horizonetale lopen ze ook niet in het midden maar een beetje er naast.
  7. Wiki halflingen oude wonderen

    Tempel der padden niveau's. Er staat dat het goddelijke zaden genereert per 24u maar het is per 12u + het staat er niet bij dat het gebaseerd is op het level van je stadhuis. ook andere fouten- bij de nieuwe levels van oude wonderen (in de hogere hoofdstukken op wiki) staat de nieuwe...
  8. Geen bug Broerderschap mail

    Het is nu al de 2de keer dat ik een mail verstuur en ik dit opmerk (dacht dat deze bug fixed zou zijn). Maar degene die de broederschap mail verstuurd krijgt de mail niet tezien bij de inbox (enkel bij uitbox blijkbaar) , geen idee of dit een bug is of gewoon het systeem zo werkt. (pas als...
  9. Yo

    Hey, Dit spel al paar keer op gesponderde berichten gezien op sites en eens uitgeprobeerd en kvind het plezant ,eigen stad bouwen enzo. Het clan gedeelte snap ik nog niet zo goed maar hopelijk kan ik een broederschap vinden die actief is.
Bovenaan