• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Frie

    Feedback Herfststerrenbeelden 2022

    AAh fantastisch, want erger me blauw aan die naam
  2. Frie

    Feedback Herfststerrenbeelden 2022

    en eigenlijk kan ik de artefacten beter omzetten, heb meer aan een andere beer
  3. Frie

    Feedback Herfststerrenbeelden 2022

    grrr als ik die naam sloombeer nog eens zie verschijnen op mijn scherm ga ik gillen, by the way ik weiger hem zo te noemen en plaats hem niet zo lang hij zo noemt.
  4. Frie

    Feedback Herfststerrenbeelden 2022

    Sloombeer?????????? wat een domme naam zeg
  5. Frie

    Opdracht Verboden Ruïnes 2022

    Dank je heel handig, moet een boel werk in zitten
  6. Frie

    Torenklimmer gezocht

    Kan je minstens elke week bij de tweede baas (labo) raken en 1 maal per maand in de top,? Van de week goud gehaald in de toren en dat smaakt naar meer. Heb je graag elke week die blauwdruk (10 kistjes) speel je graag BSA, laatste bsa op 5de plaats geëindigd. Dan ben je van harte welkom bij de...
  7. Frie

    Online of niet

    Je kan nu zien of er iemand online is door dat groen rond puntje onder je avatar, maar waarom hebben ze geen opvallendere kleur gekozen, ik moet mijn ogen pijn doe om ze te zien en dan vergis ik me nog. Dit is voor mij althans compleet onbruikbaar.
  8. Frie

    Feedback spelupdate 1.137

    ik heb het toen op fb wel tegengekomen dus toch mensen gezien ook van andere landen want ze vroegen om te vertalen, ik hab er in ieder geval niet op geantwoord ik heb het straal genegeerd
  9. Frie

    Elvewarriors zoekt een torenklimmer

    Nog steeds plaats voor 2 leden. Liefst elixir als bonus.
  10. Frie

    Nieuwe leden met elixir als bonus gezocht

    De elvewarriors zoeken nog 2 leden liefst torenklimmers want 1 maal per maand richten we al onze peilen op de toren en proberen we allemaal de top te bereiken. De andere weken is het vrij maar halen we toch makkelijk zilver. We bieden een gezellige bs met hulp en raad indien nodig. Elke week 10...
  11. Frie

    Elvewarriors zoekt een torenklimmer

    We zoeken nog steeds 3 leden, actieve torenklimmers. Elke week 10 kistjes, vorige 2 BSA eindigde we op 7 de plaats iedereen doet wat hij kan bij ons. Weinig regels. 1 maal per maand bestormen we de toren, we zouden nu toch ook goud willen halen. Bij interesse stuur een mail naar Frie
  12. Frie

    Elvewarriors zoekt een torenklimmer

    Een paar leden vertrekken om persoonlijke redenen. Dus bij de elvewarriors terug 1 en binnenkort meerdere plaatsen vrij. Wij halen al 10 kistjes elke week, dus we geven de voorkeur aan torenklimmers. 1 maal per maand bestormen we de toren en hopen ooit goud te halen. Wie komt ons daarbij helpen...
  13. Frie

    Elvewarriors zoekt een torenklimmer

    Voorlopig terug met 25 leden.
  14. Frie

    Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Wel nu het event stiollan tot einde loopt, bijna iedereen van onze bs zit aan de dagelijkse quests. En ik kan zeggen dat zelfs indien ze alle quests gedaan krijgen niet genoeg tovenaarskennis kunnen vergaren voor het laatste setgebouw. Dus ze kunnen die bleauwe dingetjes dat jij zegt niet vullen...
  15. Frie

    Elvewarriors zoekt een torenklimmer

    Sinds kort is er 1 plaatsje vrij in onze bs. Graag willen we naast de 10 kistjes die we elke week halen nu ook hoger raken in de toren. Dus zoeken we torenklimmers. Wat krijg je, elke week 10 kistjes, weinig regels, bij toernooi een minimum van 600 punten en bijna elke dag handje drukken. Hulp...
  16. Frie

    10 Kistjes voor het eerst

    Intussen zijn al de plaatsen in onze bs bezet, is vlug gegaan, al 2 weken na elkaar 11 kistjes
  17. Frie

    10 Kistjes voor het eerst

    Verleden week 11 kistjes en deze week lijkt een herhaling te worden, We zijn echt een top groep. En dat met maar 2 regels, mininmum 600 halen bij toernooi en 2 sterren handel. Een leuke babbel af entoe op de chat mag ook
  18. Frie

    10 Kistjes voor het eerst

    Wil toch even melden, de Elvewarriors voor het eerst 10 kistjes. We zijn niet zo'n grote groep en hebben nog veel kleintjes. maar ze doen ontzettend hun best en zo met maar 17 actieve leden waarvan de helft nog echt moeten groeien 10 kistjes binnen gehaald. Proficiat aan alle leden van mijn...
  19. Frie

    Feedback: Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!

    Ik heb ook de feniks, maar ik ben de enige in mijn groep en ik gun het mijn andere leden ook, dus van mij mag die regelmatig terug komen zodat ook de rest die feniks kan krijgen. Ik heb er nog kleine spelertjes tussen met heel ijverig de toren zijn aan het beklimmen vvor toch maar enkele badges...
  20. Frie

    bsa

    Oei dat is laat voor een BSA, normaal toch erder. Dacht al dat er geenzou komen, voor mij gelijk, ik heb de 10 artefacten
Bovenaan