• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. In het zonnetje

    thumbs up! ;)
  2. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    o ja, en na een kleine donatie toen ik het spel net speelde, speel ik zonder geld
  3. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    ik weet niet wat de overwegingen zijn van inno om eea wel of niet door te voeren. dat inkomsten een reden is lijkt mij evident, niemand leeft van lucht ;) ik speel met 1 account in 1 wereld (heb dus 'maar' 1 stad), zit halverwege H15, speel graag toernooi en toren, heb geen enkele boekrolfabriek...
  4. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    snap ik, vind het ook altijd jammer als een spel niet meer verkrijgbaar is, stopt bij gebrek aan animo ed. gebeurt helaas bij veel spellen... veel spellen zijn al betaald, maar als ik een gratis spel leuk vind, dan doneer ik altijd wel wat om zo het spel te ondersteunen. ik hoop altijd maar dat...
  5. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    door je opmerkingen in verschillende posts kreeg ik dat idee idd. elvenar is 'maar' tijdverdrijf, een leuk spelletje tussendoor. daarnaast is het bekend dat elvenar in ontwikkeling is (blijft). als je de veranderingen niet leuk vindt, kan je toch een ander spel zoeken? je kan altijd over een...
  6. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    er is niemand die je verplicht om elvenar te spelen en er zijn nog heeeeel veel andere spelletjes ;)
  7. Feedback Broederschapsavontuur

    wij zijn juist erg blij met die nieuwe badges; je kan er nu voor kiezen om toch een behoorlijk bsa te spelen zonder je stad helemaal te verbouwen (heb geen zin om continu veel ruimte open te laten voor de events, vind ik het niet leuk genoeg voor). maar door gewoon je spel te spelen. en brengt...
  8. Jouw persoonlijk beste Elvenar tips

    er zijn meerdere wegen die naar rome leiden. bedenk wat je wil met dit spelletje. vind je het leuk om asap door de techtree te gaan of wil je juist zoveel mogelijk punten halen uit je stad? bedenk hoe je je doel kan bereiken op een manier die jij leuk vindt. tips kunnen welkom zijn, maar leg...
  9. Feedback wintermagie 2020

    vraagje aan degenen die de opdrachten saai vinden: kunnen jullie een paar voorbeelden geven van opdrachten die jullie _wel_ leuk vinden? andere opdrachten dan die al in het spel zitten, om op die manier wat extra variatie te kunnen aanbrengen?
  10. Basis goederen

    uhh, er is _meer_ dan pimpampet ;) groet van een gamer (analog, digital)
  11. Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    kost mij te veel tijd helaas. denk dat ik een volgende keer een event met dit systeem oversla. jammer, want vind de opzet verder wel leuk gedaan en de opdrachten zijn prima.
  12. Feedback toernooiaanpassingen

    dan hebben ze gewoon te veel reserves, haha ;)
  13. Opgelost update niet goed

    @belph, herkenbaar, heb ik ook last van. heel irritant
Bovenaan