• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Maritsebil

    BSA

    Weet iemand waarbik de 3 kaarten kan vinden van het volgend BSA. Vroeger op gems te vinden maar sinds 2021 geen nieuwe info. Dank alvast!
  2. Maritsebil

    Geen beweging in mijn stad

    Vraagje, zijn er meer app spelers waarvan de stad al maanden stil ligt. Enkel bewegen er een paar elven etc over de straten, dat is alles. Inno geeft aan dat men op de hoogte is en dat men er hard aan werkt!! Nu al maanden ...... zo jammer! Enig voordeel is nu dat de app niet meer crash .....
  3. Maritsebil

    Fabrieken etc bewegen niet meer

    Hi, Alle beweegbare items staan still, zie alleen nog tovenaars lopen. Ik speel via een Ipad Nog iemand last van? Groet ‍♀️
  4. Maritsebil

    Graag uitleg

    Hi, kan iemand mij uitleggen waarom ik al maanden zelden een provincie vind voor marmer relikwieën ....... kom ze steeds tekort ?
  5. Maritsebil

    BS Camelottus zoekt nieuwe leden

    Hi, Wij zijn een actieve groep enthousiaste mensen. Wij zijn op zoek naar mensen die fanatiek maar met plezier mee doen aan Broederschaps events. Wil jij mee doen en zo meer plezier beleven aan dit spel, je bent van harte welkom! Groet, Maritsebil
  6. Maritsebil

    Niet reproduceerbaar Spel stopt

    Dag, Sinds de nieuwe update 1.74 valt het spel regelmatig uit bij een actie, bv naar de wereldkaart gaan of naar onderzoek. Dan start hij opnieuw op met het scherm innogames. Ik ben een ipad speler. Dat is natuurlijk vervelend. Vriendelijke groeten, Maritsebil
Bovenaan