• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. DonFrank

    Achtergronden

    Dit is de directe link naar het bericht: https://discord.com/channels/1136205917306753035/1168471653081157674
  2. DonFrank

    Achtergronden

    De achtergronden worden vanaf nu geplaatst in Discord (in het #tips kanaal). De nieuwste achtergrond van het Halloween-evenement is hier ook aan toegevoegd, daarnaast zijn alle achtergronden die in dit topic staan daar naartoe verhuisd.
  3. DonFrank

    Discord

    Ik heb de reacties uit het andere topic gekopieerd naar dit topic.
  4. DonFrank

    Geen bug Kan aankondiging niet lezen

    Die discussie kan je het beste voeren in https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/discord.10862/, zodat we niet verspreid over het forum de feedback krijgen, dat maakt het bundelen een stuk lastiger.
  5. DonFrank

    Geen bug Kan aankondiging niet lezen

    Dit is geen bug, officiële aankondigingen worden enkel nog in het spel (zover de karakterlimiet dat toestaat) en via Discord verzonden.
  6. DonFrank

    hallo ik heb op discord pagina van julli mijn taal nederlands aangegeven , en zie alleen maar engels

    Wanneer je "Dutch" als taal hebt aangegeven, maar de kanalen niet ziet, dan staan de kanalen waarschijnlijk uitgevinkt. Dat kan je aanpassen door naar "Kanalen en rollen" te gaan, en vervolgens op "Kanalen browsen" te klikken. Daar kan je vervolgens alle kanalen onder "Dutch (Nederlands)" aanvinken.
  7. DonFrank

    Discord

    Het enige wat op dit moment bekend is, is dat het op termijn de bedoeling is dat Discord het Forum gaat vervangen. In de komende maanden is daar nog geen wijziging in (het forum blijft de komende maanden open), maar vanwege de transitie naar Discord worden aankondigingen niet meer op het Forum...
  8. DonFrank

    Discord

    Waar zie je dat op Discord? Ik zie wel op de Beta verschillende onderdelen waar spelers hun berichten plaatsen, maar niet dat dat vanuit een CM gedaan wordt.
  9. DonFrank

    Discord

    Some like it, some hate it. Gelukkig is er de mogelijkheid om een kanaal te "dempen", zodat je enkel meldingen krijgt van nieuwe berichten in forumdelen of aankondigingen. En voor degene die enkel van chatten houden, maar niet van het forum, het omgekeerde. Als er animo voor is, is het geen...
  10. DonFrank

    Discord

    Vroeger was Discord puur en alleen een chatserver. Tegenwoordig is het een plek waar community's bij elkaar komen, met een geïntegreerde forum-functionaliteit. Je kan daarbij - net als op het forum - topic's aanmaken in categorieën, erop zoeken, en erop reageren. Aanvullend is er ook een chat...
  11. DonFrank

    Discord

    Dat lijkt mij een goed idee. De Discord-server is nog in de "opbouw"-fase, dus dit soort feedback kunnen we goed gebruiken! Ik denk dat ik hiervoor een "tips-nl" kanaal aan ga maken, waar in eerste instantie een kopie van de belangrijke topics van het forum komen te staan (mét naamsvermelding...
  12. DonFrank

    Discord

    Het forum blijft de komende maanden toegankelijk en open, maar de communicatie vanuit het Elvenar Team zal via Discord verlopen.
  13. DonFrank

    Discord

    Er worden geen aankondigingen meer op het forum geplaatst. Aankondigingen komen in Discord, en afhankelijk van de aankondiging komt het via een nieuwsbericht in het spel.
  14. DonFrank

    Word nu lid van de officiële Elvenar Discord-server!

    We hebben leuk nieuws: we lanceren vandaag de officiële Elvenar Discord-server! Volg deze link om lid te worden van de Elvenar Discord-server: https://discord.gg/avahJnmduW Discord is een modern en handig platform en je hebt er toegang toe vanaf je mobiele apparaat of je browser, waar je ook...
  15. DonFrank

    Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    Dit moet wel iets genuanceerd worden, zo is het namelijk niet helemaal gegaan. Je hebt een supportaanvraag aangemaakt met het bericht dat je bij de hobbykamer niet krijgt wat er beloofd wordt. Vervolgens hebben we je gevraagd wat er precies beloofd wordt dat je niet gekregen hebt. Daarin gaf je...
  16. DonFrank

    Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    Het probleem kon niet gereproduceerd worden, die is weer heropend en ook ingepland geweest in de afgelopen 4 weken, maar de ontwikkelaars zijn er nog niet aan toe gekomen om het opnieuw te onderzoeken.
  17. DonFrank

    Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    De mail, of de plaatjes/onderzoeksboom/etc.? We hebben op dit moment geen andere meldingen ontvangen - buiten de mail om - wat er niet op zou duiden dat er een probleem met de server is.
  18. DonFrank

    H21 Quest "verkoop gebouwen (= 1 gebouw)

    Op zich is de meervoudsformulering wel correct, maar zou ik, net als het verzamel vernield meubilair, daar ook 0/1 of 1/1 (indien voltooid) verwachten.
  19. DonFrank

    Kleine problemen met ranglijstpunten worden vrijdag opgelost

    We lossen vrijdag eerdere kleine problemen met de ranglijst op. Het kan gebeuren dat je een verandering in je ranglijstpunten ziet als deze eerder verkeerd was. Wat je na vrijdag ziet, is het juiste aantal ranglijstpunten. De kans is groot dat je geen verschil ziet. We laten je dit weten zodat...
  20. DonFrank

    Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!

    Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid Beste Elfen en Mensen De beloningen voor de toren der eeuwigheid voor een periode van 6 weken opnieuw aangepast. Deze wijziging gaat in op 3 september. Wijzigingen: Bloemgoblin Openbaring-artfefacten wordt uitgefaseerd als mogelijke beloning voor...
Bovenaan