• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Nou mensen, het begint hier steeds meer op de klachtenlijn te lijken. Ik ben er dus klaar mee om informatie te geven, zaken vanaf discord te delen en met een meer objectieve waarneming te komen dan de onderbuikgevoelens die hier worden gedeeld. Veel plezier nog op het forum zolang het nog in de...
  2. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Hier is een document met alle OW's op een rij. Per level zijn de wijzigingen omschreven. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SWMr28_j_38Be-jxSsodzjeTZkhEfksTpC89AcFD_QY/edit#gid=122625174
  3. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Kijk, we zijn het toch nog ergens over eens. Ik vind ook dat het eleganter had gekund, vooral op het gebied van communicatie.
  4. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Natuurlijk heeft het ook impact op andere spelers. Ik vermoed vooral als zij al krap in hun cultuur zaten en braaf alle OW's hebben neergezet. Voor hen is er maar één boodschap: "resistance is futile". (uit Star Trek) De enige manier om lekker verder te spelen, is om je stad aan te passen. De...
  5. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Ik stap met gemak over bezwaren heen van een piepkleine groep in een niche van het spel die onevenredig hard roepen. Het zijn in totaal weinig spelers die in deze niche 'hoe meer wapenkamers hoe beter' zitten, maar het zijn wel spelers met een hoge ranking. Die spelers spelen het spel met een...
  6. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Wat mij enorm stoort is dat zoals bij elke grote verandering er een kleine groep spelers is die enorm veel ruimte inneemt met een negatieve insteek, nog voordat de update er is en dus zonder daadwerkelijke correcte informatie. De overgrote meerderheid hoor je niet. Maar die worden op deze manier...
  7. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Ik betwijfel niet dat het invloed heeft. Maar het zal niet stilvallen. Druïdestaf hoeft niet met CC's die je elders wilt gebruiken, want dat kan gewoon. Dus je raakt geen CC's kwijt, je hebt er gewoon veel als je er veel maakt in de MA en anders doe je het met de CC's die je sowieso oogst...
  8. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Dat is niet waar. Het merendeel van de spelers gaat er (soms na een aantal aanpassingen) op vooruit. Dit geldt zeker voor kleine en middelgrote spelers en het geldt ook voor de meeste grotere spelers in de latere hoofdstukken. Kennelijk moet er hier en daar cultuur worden bijgeplaatst en moet...
  9. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Een beetje onzin dit. Heel negatief ingestoken. Het BSA is gewoon heel leuk met een leuk team. Je hoeft daar alleen de routes naar de prijzen te lopen en dat heb je in een BS zo voor elkaar.
  10. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Zelfs al oogst je 2 keer op een dag, dan nog heb je veel mana uit het doolhof. Mystiek object bouw je in de Magische Adademie, dan maak je spullen en als je bol vol is krijg je een extra prijs: het mystieke object.
  11. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    @Moriarte De verandering pakt voor de meeste spelers goed uit ervan uitgaande dat zij alle spelonderdelen spelen en dat zij inderdaad een duurzame (normale) opbouw van hun stad hebben. En voor de complete spelers wordt dit spel gemaakt. Ik heb al meer gezegd dat als je alleen een stadje wilt...
  12. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    De meeste spelers gaan er op vooruit. Dit geldt zeker voor kleinere en middelgrote steden. Als je een duurzame stad hebt gebouwd, is het soms een beetje trekken aan de cultuur en daarna heb je winst aan de OW's. Zo ben ik blij met meer volk in mijn kleine stad (minstens drie huizen naar de...
  13. Aeva

    The Quest zoekt toren- en toernooispeler

    We hebben weer een plekje vrij. Altijd 14-16 kistjes in het toernooi en altijd goud in de toren: goed voor de nieuwe OW situatie... Top 20 BSA als we heel relaxed spelen. Veel informatie over het spel, wijzigingen enzo Interesse? Lees ons overzicht en stuur een mail naar Aeva.
  14. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Ik heb veel tijd gestoken in het bekijken wat een goede evenwichtige stad is om aan alle spelonderdelen mee te kunnen doen. Daar is onder meer uit gekomen dat OW's als wachttoren, boek en troon niet goed zijn voor een stad. Ook is daar bijvoorbeeld uitgekomen dat je je niet moet hechten aan...
  15. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    De koninklijke restauraties komen er bij, dus extra betalen. De runen blijven gewoon voor de runencirkels.
  16. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Tja... Ik heb de wachttoren bewust niet geplaatst, omdat ik die van het begin af aan een waardeloos OW vind. Ik heb het ook al mijn spelers afgeraden.
  17. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Waar zeg ik dat? Dit is wat ik hierboven zeg over cultuur. Naar mijn mening krijgen spelers meer last van de wijzigingen als: * zij alleen cultuur halen uit vechtklooster/heiligdom en wachttoren ruïnes en niet of nauwelijks gebruikmaken van de echte cultuurgebouwen uit bijvoorbeeld de evenementen
  18. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Je bent de enige niet. Daarom heb ik e.e.a. overgezet naar een googledoc voor de spelers in mijn BS.
  19. Aeva

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    De gewijzigde waarden voor Oude Wonderen komen donderdag live. Dat betekent concreet dat de kosten voor het upgraden van Oude Wonderen wijzigen. Het worden dan spreukfragmenten en combinatieversnellers (CC) voor de normale upgrades en bij de runencirkel komen koninklijke restauraties. In de...
  20. Aeva

    The Quest zoekt toren- en toernooispeler

    We hebben nog steeds een plekje vrij ! Dus: kom bij de club :p
Bovenaan