• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Kan niet meer inloggen in Arendyll

    Tijdens het spelen gisteren kreeg KPN een storing waardoor internet het niet meer deed.Nu doet internet het weer maar als ik wil inloggen bij Arendyll zegt hij je sessie is verlopen meld je opnieuw aan,als ik dit doe gaat hij terug naar het scherm waar mijn werelden staan en als ik Arendyll kies...
  2. Feedback spelupdate 1.88

    Ga ik doen bedankt voor de tip
  3. Feedback spelupdate 1.88

    Nee toen ik gisterenavond afsloot had ik er nog 183 nu heb ik er nog 8? Ik bewaar ze juist om de toren te spelen.Ik snap er niks van.
  4. Feedback spelupdate 1.88

    Help waar zijn mijn diamanten gebleven?Doe net elvenar aan en heb nog maar een paar diamanten wat is er gebeurt?
  5. Spel: foutmelding, wie heeft hier ook last van?

    Heb Firefox gedownload en hier kan ik wel inloggen bedankt voor de tip:)
  6. Opgelost Spel laad niet/Foutmelding

    Bedankt heb een Mac ben dus niet de enige die hetzelfde probleem heeft met een Mac.;)
  7. Spel: foutmelding, wie heeft hier ook last van?

    Heb hetzelfde probleem blijft hangen op 17.Heb ook een Mac.
  8. Opgelost Spel laad niet/Foutmelding

    Ik kan niet meer inloggen spel blijft tijdens het laden steken op 17 en gaat niet verder.HELP.
  9. Evenement: spoiler 'WoodElvenstock 2018' opdrachten en beloningen.

    Vraagje ik heb nu 63 opdrachten gedaan en dat was het alleen de questlijn is nog beschikbaar.Zo haal je toch nooit het 3de gebouw?
  10. Contact Support Kan niet meer inloggen

    Oké, als zij het linkje volgt komt ze bij de customer support, echter daar moet je dus inloggen en haar inlog werkt dus niet meer, alsof ze niet bestaat maar ondertussen is haar wereld nog wel te bereiken via ons broederschap maar kan er dus niet meer ingelogd worden!! AAAHHH wat nu gedaan! is...
  11. Contact Support Kan niet meer inloggen

    Mijn nicht en ik spelen beide maar nu kan ze niet meer inloggen sinds vanmorgen. Ik denk door de update ze krijgt alleen maar een blauw scherm met onderhoud we zijn zo terug.Hoe kan dit?
  12. Feedback release 1.54

    Mijn nicht en ik spelen beide maar nu kan ze niet meer inloggen sinds vanmorgen. Ik denk door de update ze krijgt alleen maar een blauw scherm met onderhoud we zijn zo terug.Hoe kan dit?
Bovenaan