• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. The Elvenbane heeft nog 4 plekjes vrij voor het broederschaps spel

    We zoeken nog 4 spelers om de club vol te maken voor het aanstaande broederschaps avontuur, we zijn een gezellige club en het broederschaps avontuur is altijd strak geregeld en gepland we zoeken nog wat extra leden om nog verder te komen in het klassement Stuur mij maar een berichtje in het...
  2. The Elvenbane zoekt leden voor Broederschapsspel

    Gezellige actieve broederschap (BS) heeft nog plaats voor 6 leden, in het laatste staal toernooi hebben we 10 kistjes dus een blauwdruk gehaald. Met meer actieve leden hopen we dat vaker te kunnen doen. Verder doen we ook actief mee aan broederschaps avonturen BSA meld je voor maandag 27 april...
  3. Er zijn nog een paar plaatsen vrij......wees welkom

    Voor een actieve leden is er bij ons altijd nog een plekje vrij......of meer Wat vragen wij: 1 Gezellige actieve spelers 2 Actief meespelen aan het toernooi minimaal 270 punten 3 Mee spelen met het Broederschaps avontuur 4 Burenhulp een paar keer per week 5 Mee doen aan de Ouderwonderen KP...
  4. The Elvenbane heeft nog een paar plaatsen voor actieve BSA spelers voor maandag

    Onze BS The Elvenbane een leuke mix van Nederlanders en Belgen of van Belgen en Nederlanders, net hoe je er tegen aan kijkt, heeft nog een plaats voor een paar actieve BSA spelers. Beginner of gevorderde maakt niet uit. Wat vragen/bieden wij: - Gezellige leden die ook wel van een praatje in de...
  5. Er staat een vreemde spelersnaam op mijn e-mailadres

    Ik heb een nieuwe stad aangemaakt en ik kan me daar niet aanmelden op het opgegeven e-mail adres er zit een vreemde spelersnaam op, ik kan me wel aanmelden met de gekozen spelersnaam maar niet spelen omdat ik me dan moet registreren met een mailadres. Ik zou graag mijn spelersnaam op mijn adres...
  6. Nieuwe leden gezocht voor het BSA van 17 januari, in onze gezellige Nederland België mix BS

    The Elvenbane heeft nog steeds een paar plekken vrij voor actieve BSA spelers en toernooi spelers. We zijn een gezellige BS die soms best erg fanatiek is, we zoeken gezellige leden die het leuk vinden om in teamverband te spelen en zo in het BSA een mooie score neer te zetten. We helpen elkaar...
  7. Marmerverwerkingslocatie

    Klopt het dat je dit alleen met diamanten kunt kopen ent als die van staal en hout? Want als dat zo is kom ik niet verder met mijn onderzoeken.... Graag wat meer info hier over. Alvast bedankt. mama 12-3
  8. Gezellige actieve Broederschap (The Elvenbane) zoekt leden

    Wij zoeken nieuwe leden die graag mee doen aan het BSA, (Broederschaps Avontuur) mensen die actief mee spelen met het BSA en dus ook goede team players zijn die kunnen en willen overleggen. Leden die ook actief met de toernooien mee willen doen. We hebben al 1x 10 kistjes gehaald. Ook doen we...
  9. Voorstellen mama 12-3

    Mijn spelersnaam is mama 12-3 ik speel al een aantal jaren, de laatste tijd actief in een BS en dat bevalt goed, beter dan zonder BS. Ben begonnen toen mijn zoon mij er over vertelde, en blijven hangen, mijn zoon is vrij snel gestopt.
Bovenaan