• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Feniks gaat voor tien kisten

    We hebben nog plaats voor enthousiaste spelers die in de toernooien voor tien kisten willen gaan. We gaan er dan wel vanuit dat je minimaal 1000 punten scoort. Afgelopen twee toernooien met glans gelukt! Komend toernooi gaan we er weer voor. Er zijn nu twee lege plaatsen. Maar....er kan meer...
  2. Artefacten weer in inventaris bij slopen evoluerend gebouw

    Ik zou graag zien dat een speler bij het slopen van een evoluerend gebouw zijn geïnvesteerde artefacten terug krijgt in zijn inventaris. Dit idee is bij mij opgekomen omdat je wel de gebouwen opnieuw kunt maken in de academie maar je voor oudere gebouwen (Feniks) geen artefacten meer kunt...
  3. Beren craften in academie

    Ik krijg in de academie op W2 regelmatig gebouwen zoals die van de zeemeerminnen. Nu heb ik daar geen artefacten voor. Voor de beren wel. Groot nadeel. Beer gewonnen in hst 1. Inmiddels zit ik in drie. Ik kan nog een tweede beer plaatsen maar zou dan liever een nieuwe maken. Vraag: Moet ik de...
  4. Communicatie Ingame mail ook in privé mail ontvangen

    Als ik ingame een mail krijg van support ontvang ik deze ook op mijn gmail. Ik kan daar dan ook antwoorden. Geweldig!! Zou dat ook met de andere mails kunnen van medespelers bijvoorbeeld? De tussenoplossing zolang er geen mailfunctie in de app zit. Vanzelfsprekend moet dit wel een keuze van de...
  5. Feniks gaat voor tien kisten bij zijdetoernooi. Wie wil meedoen?

    Onze gezellige broederschap gaat komend zijdetoernooi proberen om voor het eerst tien kisten te halen. We hebben nog meerdere plaatsen vrij. We staan ook open voor samenvoegen met kleine Bs of voor spelers die zich alleen voor dit toernooi bij ons voegen. Last maar weten als je mee wil doen!
  6. Feniks zoekt speler met boekrol

    Ben jij de speler met boekrol als bonus die ons komt versterken? We handelen eerlijk en vinden het leuk als je af en toe op de chat komt. Stuur een mailtje naar me om je voor te stellen dan kunnen we kennismaken!
  7. Wat kreeg ik cadeau?

    Ik heb net een cadeau gekregen. Ik weet alleen niet wat! Werd meteen doorgezet naar mijn in inventaris. Nu weet ik niet zeker wat ik heb gekregen. Evengoed bedankt!
  8. Voorstellen MarjoWint

    Hallo ik ben MarjoWint en speel dit spel nu al bijna een jaar. Ben nu in het hoofdstuk de Orcs. Ik merk dat elvenar behoorlijk verslavend is . Ik zit in de Bs Feniks en we krijgen steeds meer gezellige leden. Dat houdt het spel ook leuk. Er is altijd wel ruimte voor een praatje. Zin om ook leuk...
  9. Wat is vanaf elven en orcs het beste aantal marmerfabrieken?

    wij worstelen in de Bs momenteel met de vraag hoe om te gaan met de T1 fabrieken. Onze productie is ruim genoeg voor wat we nodig hebben. Vanaf level 20 schiet de productie en de gevraagde arbeidskrachten weer omhoog. Heb je dan nog steeds tien fabrieken nodig? We willen in geval veroordeeld...
  10. Aangepast & Doorgevoerd Heo i.p.v. hoe werkt het? Bij start nieuw toernooi in app

    Zie omschrijving erger ik me al heel lang aan.
  11. Feniks zoekt nieuwe spelers of kleine Bs om mee samen te gaan

    De afgelopen tijd hebben we door samengaan met kleine bs’en onze krachten al wat kunnen bundelen. Een paar grotere spelers die nooit op de chat kwamen spelen ineens niet meer. Nu hebben we weer plaats! We zouden graag wat verder willen komen in toernooien en daarom willen we graag wat nieuwe...
  12. Feniks zoekt gezellige speler met Elixer

    in onze broederschap gaat alles wel redelijk. We kunnen echter door een gebrek aan buren en wat spelers die T3 nog niet hebben moeilijk aan elixer komen. We zoeken een gezellige speler die via pc en/of app speelt. Stuur een berichtje naar MarjoWint of Lieveke12345.
  13. Gebouwen: Speelschema en richtlijnen gevraagd

    Ik ben op zoek naar richtlijnen voor het aantal fabrieken en werkplaatsen. Hoeveel T2 fabrieken moet je ongeveer bouwen? Bij T1 heb ik er 8 en 10 werkplaatsen. Alle er ervaren spelers zijn uit de Bs dus we kunnen het hen ook niet vragen. Hoop dat iemand een schema heeft liggen dat gedeeld kan...
  14. Feniks zoekt spelers met metaal, hout, boekrollen en/of zijde

    Onze broederschap heeft veel spelers met Marmer en zoekt spelers die als bonus Metaal of Hout hebben. Ook zoeken we spelers die boekrollen en zijde hebben als bonus. We spelen actief maar niet fanatiek. De spelers die het verst zijn zitten in hoofdstuk 3. Dus we zijn een groep met vooral...
Bovenaan