• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. annekeboshoven

    Geen bug krijg geen inlogpagina

    ik heb hetzelfde probleem, ineens midden in het spel eruitgeknikkerd, en kan er niet meer in. heel vervelend tijdens de BSA. ik kan echter wel via de telefoon in het spel, dat is wel apart
  2. annekeboshoven

    niet kunnen inloggen

    ik kan al sinds gisteravond niet meer inloggen op mijn laptop. hij geeft dan aan dat elvenar wel online is, maar niet reageert op verbindingspoginen. het vreemde is, dat ik wel via de telefoon en de tablet kan spelen, die gaan ook via wifi. Mijn man heeft op zijn laptop precies hetzelfde...
  3. annekeboshoven

    belachelijke beloningen BSA

    dat is dus precies wat ik ook altijd doe. ik denk vaak: dit keer wat minder hoor, maar als je eenmaal bezig bent, ga je toch steeds verder,en voordat je het weet doe je weer volop mee.
  4. annekeboshoven

    belachelijke beloningen BSA

    wij zitten met onze club te overwegen om niet meer mee te doen aan de BSA, Je bent er een hele week mee druk, we vinden de veranderingen die doorgevoerd zijn de laatste tijd niet geweldig, en de prijzen die je er mee behaald zijn echt te gek voor woorden. als eindbeloning kregen 1x een 5 uurs...
  5. annekeboshoven

    Feedback release 1.57

    inderdaad erg jammer dat de /who niet meer werkt. je kunt nu helemaal niet meer zien wie er online is...
  6. annekeboshoven

    Feedback broederschapsavonturen

    Gefelciteerd!! knap gedaan!!
  7. annekeboshoven

    Kennispunten toernooi terug

    ook ik ben helemaal gedemotiveerd om toernooi te spelen. We kunnen nu niet meer zelf bepalen wat we met onze kennispunten doen. dat vind ik erg jammer. Ik zou heel erg graag het oude systeem terug willen hebben
  8. annekeboshoven

    <onvoldoende bespreking> Speler van de week: tool om te belonen

    Mijn idee hierover is dat we de speler van de week kiezen via: -de speler die de meeste burenhulp heeft gegeven, -de speler die in de toernooien goed zijn best heeft gedaan...
Bovenaan