• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Isaac Planck

    Bevestigd [ONYX-44701] Kp_treinbug

    Gisteravond hadden ik en een bs-genoot hetvolgende probleem: Zij had in dezelfde kp trein een andere volgorde dan ik. Vandaag is de volgorde zoals zij zei. Ik stuur twee screenshots mee om dit te verduidelijken. Met vriendelijke groeten, Isaac
  2. Isaac Planck

    Opgelost [ONYX-35309] Crafting resources

    Op een ipad/iphone wordt de koninklijke restauratie niet juist weergegeven Bij de crafting resources.
  3. Isaac Planck

    Niet reproduceerbaar Piramide van Loutering

    De piramide van loutering ziet er op een ipad erg lelijk uit. Het is net of de resolutie veel kleiner is dan van de andere gebouwen.
  4. Isaac Planck

    Feedback spelupdate 1.72

    Aandachtspuntje: De animatie van de Geitenrotsen werkt niet op een ipad6.
  5. Isaac Planck

    Feedback spelupdate 1.69

    Mijn iphone is een iphone-X mijn ipad een ipad4. Wellicht is dat het probleem. Vrijdag heb ik de nieuwste ipad. We zullen zien.
  6. Isaac Planck

    Feedback spelupdate 1.69

    -Op een ipad werkt de animatie van de Geitenrotsen niet. -Op een iphone kun je WEL je buren bezoeken, op een ipad NIET.
  7. Isaac Planck

    Feedback spelupdate 1.65

    Vandaag op mijn ipad4 de update gedownload. Vooralsnog merk ik weinig verschillen. Voor de duidelijkheid meld ik nog maar eens de volgende onvolkomendheden: - Animatie van de Duivelse Windmolen werkt nog steeds niet. - Notificaties werkt meestal niet! Het spel vereist dan een herstart!? - De...
  8. Isaac Planck

    Feedback release 1.57

    Mijn bevindingen van versie 1.57 na een aantal dagen gebruik op een ipad4: OW, behoorlijk verbeterd maar nog niet 100%, bv geen gebouwen op de achtergrond. Spookkerkhof en Duivelse Windmolen vertonen nog geen animaties. De Nachtboerderij gaat over het Feeenportaal heen en dat is niet fraai.
  9. Isaac Planck

    Feedback release 1.57

    Ik moet zeggen dat communiceren niet jullie sterkste kant is. Het spel is prima en uitdagend. De manier waarop het in de markt wordt gezet laat te wensen over. Mijns inziens ontbreekt er iemand die van boven de vinger aan de pols houdt. Wees duidelijk richting de mensen die jullie spel spelen...
  10. Isaac Planck

    Feedback release 1.57

    De animatie van het Spookkerkhof is niet verbeterd op mijn ipad. Wat betekent het dat de Oude Wonderen "handmatig" moeten worden toegevoegd??? Wie doet dat dan? Ik? Jullie? Of........
  11. Isaac Planck

    Opgelost Duivelse Windmolen en Spookkerkhof

    De afbeeldingen zijn correct maar de animaties ontbreken!
  12. Isaac Planck

    Opgelost Duivelse Windmolen en Spookkerkhof

    Ook de overlappende randen van de Dwergenpoort(2) op een iPad is nog niet opgelost.
  13. Isaac Planck

    Opgelost Duivelse Windmolen en Spookkerkhof

    De prijzen van de laatste Quest nl. de Duivelse Windmolen en het Spookkerkhof zien er op een iPad niet goed uit. De animaties ontbreken totaal. Vreemd de Quest is toch alleen voor mobiele apparaten. Is er dan bij de ontwikkelaars niemand die een iPad of iPhone heeft????
  14. Isaac Planck

    Geen bug Geen Crash en de Ondoden op iMac

    Juist, had ik niet gezien.
  15. Isaac Planck

    Geen bug Geen Crash en de Ondoden op iMac

    Van alles geprobeerd maar geen resultaat. Op de iMac geen Crash en de Ondoden met de Safari browser.
  16. Isaac Planck

    Geen bug Geen Crash en de Ondoden op iMac

    Ik speel Elvenar op een iPad en op een iMac. Op de iMac kon ik tot op heden alle onderdelen van het spel spelen maar sinds een paar dagen is de nieuwe Questlijn Crash en de Ondoden verdwenen. Dat is toch wel heel vreemd.
  17. Isaac Planck

    Opgelost Dwergenpoort(2) en Gouden Afgrond(OW)

    Ik heb de Dwergenpoort level2 op meerdere plekken geprobeerd. Er is geen verschil, de randen blijven elkaar overlappen.
  18. Isaac Planck

    Opgelost Dwergenpoort(2) en Gouden Afgrond(OW)

    De dwergenpoort(2) ziet er op een iPad niet uit. De randen overlappen aangrenzende objecten. De Gouden Afgrond is ook nog steeds niet vanaf een iPad te besturen. Hij wordt overigens wel correct weergegeven. Jammer.
  19. Isaac Planck

    Feedback release 1.50

    De nieuwste update 1.50 is voor wat betreft de ipad een behoorlijke stap in de goede richting. De verbeteringen tav de Magische Academie maken dat er niet meer geschakeld hoeft te worden naar de browserversie. Toernooien spelen is met de app niet mogelijk maar hopelijk in de toekomst wel. Je...
  20. Isaac Planck

    Feedback release 1.49

    1.49 is een verbetering met name vwb de Magische Academie. je kunt nu de Betoveringen zien en creëren maar jammer dat je om ze in te zetten toch weer terug moet gaan naar de browser versie.
Bovenaan