• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Sentura85

    Al gemeld Puntenklassement niet zichtbaar in app

    Hallo Elvenars, In de app staat links boven onder je profielfoto altijd je puntenklassement, echter deze blijft zowel bij mij als mijn vriendin op 0 staan, Pas als je er op klikt ga je naar je ranking. dus in het hoofdscherm staat die constant op 0. met vriendelijke groet Sentura
  2. Sentura85

    Aanbiedingen: versnelling van productietijd voor fabrieken

    Nou ik heb hem wel op de PC versie, maar als ik inlog op mijn mobiel heb ik m weer niet. Dat is dan wel weer raar. Dus misschien dat daar de fout ligt, maar goed kan idd ook zijn dat de ene wel profiteert en de andere niet, dat hebben wij met onze 4 mans BS ook wel eens. De ene krijgt wel en de...
  3. Sentura85

    Aanbiedingen: versnelling van productietijd voor fabrieken

    Misschien komt het verschil met pc en mobiel gebruikers. dat het wel op de pc kan en niet op mobiel????? zou zomaar kunnen. heb wel vaker andere dingen gezien op mobiel dan pc edit( over 48 min kan ik hier antwoord op geven)
  4. Sentura85

    Evenement: spoiler 'Feniks cultus 2018' opdrachten en beloningen.

    ik ben al heel dankbaar voor de werkschema's net zoals vorig evenement was dit echt een aanwinst. Dankjewel voor sharing
  5. Sentura85

    Feedback broederschapsavonturen

    Kijk en dat vindt ik het jammere van betalen voor je game, of deze persoon die hacked bij het leven, maar dit is toch ook niet meer leuk. Wij zijn maar een kleine BS van 4 maar die aantallen van alles is voor ons niet haalbaar. echt te gek.
  6. Sentura85

    Evenement: spoiler 'Een valentijns bruiloft 2018' opdrachten en beloning

    Mijn Vriendin Dirwen Ar-Fanya heeft een scherp oog op de opdrachten, ze gaat het eindelijk halen maar vond toch nog een klein foutje, of ze heeft het misschien verkeer. Opdr 45, staat 10x brood en dan voornamelijk die tussen haakjes (5 staan klaar nog 5 maken) maar er staat nergens dat je die al...
  7. Sentura85

    Burenhulp makkelijker net als in de App

    wel raar dat er dan niet iets aan gedaan word..... Maar die post is inderdaad een heel strak uitgelegd goed plan
  8. Sentura85

    Burenhulp makkelijker net als in de App

    ook dit is idd een oplossing, alleen om een android emulator, want dat is het een soort van, zul je de app op je pc gebruiken, maar de app is nog niet helemaal rond ontwikkeld zoals de pc versie ;) maar ook dit is een oplossing.
  9. Sentura85

    Burenhulp makkelijker net als in de App

    nee die snap ik inderdaad ook wel, want sommige willen liever cultuur dan arbeid. Maar ik kon deze voorstel nergens terug vinden. Maar vindt het op de app wel makkelijker dan meer dan 70 mensen op de pc moeten helpen.
  10. Sentura85

    Opgelost Burenhulp in App geeft engels tekst.

    Een goede avond. Ik start de app op en wil burenhulp doen, maar merkte in een keer op dat er een engelse tekst staat ipv nederlands. Ik gebruik de geupdate versie van vandaag. 1.45.0-45adaa2-0(NL1.45) Weer eentje voor in het boek ;)...
  11. Sentura85

    Burenhulp makkelijker net als in de App

    Hoi allemaal. Ik speel al een kleine tijd Elvenar. En sinds dat er ook een app van is, ben ik al eigenlijk helemaal niet weg te slaan. Echter ik merk wel dat ik met de PC versie soms langer bezig ben met buren te helpen dan op de app. Hierbij dan ook mijn voorstel. Indien het mogelijk is, om...
  12. Sentura85

    <doorgegeven> broederschap in onderzoekboom

    Ik heb mijn stem uitgebracht in de vorm van een JA. Maar, ik speel samen met mijn 2 familieleden, en wij zijn maar met zn drieën in een BS. wij spelen dit gewoon voor ons plezier, en ja wij zijn echt van het "geen euro in het spel" principe. Maar om gelijk in hfds 1 al het onderzoek te laten...
  13. Sentura85

    Evenement: spoiler 'Drie Gletsjer Reuzen 2017' opdrachten en beloningen.

    Zo jammer, heb ik 500 sleutels bij elkaar gespaard, puur en alleen al om die set bij elkaar te krijgen vandaag, helaas, helemaal niks. Dus niet meer mogelijk om de set bij elkaar te krijgen. Zo jammer. Ach ja, dan maar weer bij het volgende evenement kijken of ik dan wel een heel set bij elkaar...
  14. Sentura85

    Feedback winterevenement

    ik weet niet of meer mensen het hebben, ik kan maar met een opdracht steeds sleutels innen. de tweede mogelijkheid is altijd na 1 keer voltooien gelijk op slot tot de volgende dag, terwijl ik gisteren twee opdracht vlakken had. Dus nu wordt het nog moeilijker om alles bij elkaar te krijgen...
  15. Sentura85

    Hallo allemaal :D

    Een goede morgen/middag/avond. Is maar net wanneer je dit leest. Ik ben Sentura, en ben door mijn vriendin en schoonvader aan dit spel begonnen. Eerst via de telefoon en na dit ik met een omweg met wat registratie problemen me kon aanmelden, nu ook via de laptop. Ik ben er veel mee bezig want...
Bovenaan