• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Opgelost [ONYX-41108] Geen prijzen bij de BSA

    ik kan ook geen prijzen zien (kisten)
  2. Opgelost [TE-6004] App blijft om gebouwen vragen voor Elvariaanse spelen.

    merged-haxe-deps-a092bc9fd1040b4afca36b5d2101086b.js:4927 GET https://oxnl.innogamescdn.com/frontend//assets/iso_3jo5g224l2434azmixpmsvxealzxonry.xml net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED
  3. Ik zoek een broederschap

    Je bent van harte welkom in Cesenia
  4. Yamar de Questenier zoekt serieuze maar niet fanatieke broeders / zusters

    Yamar , Ik denk dat je bij ons Cesenia op de juiste plek zit wij zijn gezellig maar niets moet . Wel vragen we burenhulp minimaal 2x per week . Je ben van harte welkom op 1 of beide werelden.
  5. Cesenia

    Wij kunnen nog gezellige spelers gebruiken op beide werelden. Wij zijn een gezellige broederschap die niet veel eisen stelt. Burenhulp vinden we wel belangrijk en het zou fijn zijn als je ook in de chat komt (hoeft niet iedere dag) Meedoen met broederschaps avonturen zou wel heel fijn zijn.
  6. Cesenia

    Wij zijn een gezellige broederschap die niet veel eisen stelt. Burenhulp vinden we wel belangrijk en het zou fijn zijn als je ook in de chat komt (hoeft niet iedere dag) Meedoen met broederschaps avonturen zou wel heel fijn zijn.
  7. Het Oogstfeest

    Als je de opdrachten allen hebt gedaan krijg je dan de 24 uurs opdrachten nog ? of krijg je dan niets meer ?
  8. Evenement: spoiler 'Halloween 2017', opdrachten en beloningen

    Dit is echt niet te doen en nodigt echt niet uit door te gaan met dit spel .wat ik begrijp zelfs niet voor de mensen die al heel ver zijn
Bovenaan