• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Poemul

    Evenement: spoiler 'Walpurgis Nacht 2018' opdrachten

    Een tabelletje zou idd wel fijn zijn... :), leest zich wat makkelijker. Maar verder toppie dat we de info nu al vinden!
  2. Poemul

    Beta Evenement: broederschap avontuur !

    ben het er mee eens met CrazyWizard. Het loont zich zo niet... te veel moeite, te veel goederen, te weinig tijd en dat voor een paar prijzen die je eigenlijk niet eens kunt plaatsen. Ik heb nog zoveel gebouwen van andere events, weet niet waar ik die allemaal moet zetten. Dias zouden een goede...
  3. Poemul

    Zoeken naar een wonder in het Elvenarenbos

    We hebben nog 2 plekjes vrij..... ben jij onze nieuwe medebewoner???
  4. Poemul

    Zoeken naar een wonder in het Elvenarenbos

    We zoeken nog actieve leden. Kom jij ons versterken?
  5. Poemul

    Zoeken naar een wonder in het Elvenarenbos

    We hebben nog 4 plaatsen te vergeven.... wie heeft nog bouwgrond nodig???:p
  6. Poemul

    Feedback winterevenement

    Is het iemand opgevallen dat er een fout staat in de opsomming van de prijzen van het 90-punten kistje? Als prijs zou je kunnen winnen: 2x stadsuitbreiding 25 Voor deze tekst staat het icoontje van muntenregen..... Beetje vreemd toch???:confused: Denk de vertaling moet zijn: 2x muntenregen 25%
  7. Poemul

    Zoeken naar een wonder in het Elvenarenbos

    Langzaam wordt het dorpje voller.. maar nog steeds hebben we bouwgrond...... Kom je naar ons?
  8. Poemul

    Zoeken naar een wonder in het Elvenarenbos

    Onze zoektocht is nog steeds actueel.... Word jij het antwoord op onze wens? Stuur even een berichtje.. wij nemen je graag op in ons Dorp Nononsensix.
  9. Poemul

    Zoeken naar een wonder in het Elvenarenbos

    Op een dag ontmoetten twee wandelaars elkaar op weg door Elvenar. "Gegroet nobele vreemdeling, waar ga je naartoe?". "Ik ben op zoek naar een nieuwe gemeenschap. En jij nobele vrouwe, waar wil je heen? En waar kom je vandaan?" " Nou, ik kom uit een klein Gallisch dorp aan de kust -...
  10. Poemul

    BS "Les Démocrates zoekt nieuwe actieve leden.

    We zoeken nog steeds leden... wie heeft zin om bij een leuke BS te komen?
  11. Poemul

    BS "Les Démocrates zoekt nieuwe actieve leden.

    Topic niet meer actueel.
Bovenaan