• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Wonder nar

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Ik zie dat het niet heel goed uitgelegd was bij de aankonding van dit hoofdstuk. Vanaf dit hoofdstuk wordt welvaart gebruikt om je bonusproductie te bepalen. Je portaal upgraden verhoogt dus niet meer je bonus zoals het voordien deed, maar enkel als je meer welvaart in gebruik hebt (meer...
  2. Wonder nar

    Verheven goederen.

    dat is enkel zo als je bonusgoederen hebt die gewenst zijn. Als je een van de pechvogels bent die enkel goederen produceert waarvan er al vele pagina's in de handelaar aangeboden worden heb je pech. Voor mensen met bv staal/boekrollen die kunnen makkelijk hun spullen kwijt op historische servers...
  3. Wonder nar

    Verheven goederen.

    ik snap niet wat je hier bedoelt, de hoeveelheid die 1 T7 fabriek produceert > t8 fabriek > t9 fabriek. jij hebt het over crosstrades veronderstel ik, maar dat is naar mijn aanvoelen niet het echte issue. Het echte issue naar mijn gevoel is dat je bonusgoederen niet snel genoeg kan omzetten...
  4. Wonder nar

    Verheven goederen.

    ik denk dat de oplossing voor het wegwerken van de scheve handel van verheven goederen nu binnen handbereik is. We zouden nu kunnen in discord een berichtje kunnen zetten voor de handel van bv 100k van ene goedje naar het andere, en als je dan beide online bent, het snel afhandelen...
  5. Wonder nar

    Verheven goederen.

    ik denk niet dat iedereen cross doet, maar zo goed als niemand aanvaard die cross trades, dus ze blijven 6 (of 7?) dagen de markt vervuilen. Persoonlijk doe ik ook aan die crosstrade, weliswaar enkel snachts, maar dat is niet omdat het gemakkelijk is, maar omdat niemand de t7 goederen die ik...
  6. Wonder nar

    Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    jah ook al gemerkt, om een of andere reden gaat het wel beter als je in de stad het specifieke wonder opent, dan als je het knopje gebruikt waar je alle wonderen ziet...
  7. Wonder nar

    Cultuur

    aha tuurlijk, vergeten dat de basis 5% er ook is bij betoverd geschenk. Sorry!
  8. Wonder nar

    Cultuur

    ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat het aantal benodigde cultuur om aan een bepaalde cultuurbonus te raken afhangt van de hoeveelheid werkende inwoners in je stad. Maar dit is nu min of meer een roddel ik kan mijn bron niet meer achterhalen en dus het kan evengoed helemaal mis zijn. met...
  9. Wonder nar

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    de standaard manieren zoals in elk hoofdstuk. Breng je nederzettingsproductie naar een zo hoog mogelijke bonus. Dit kan je doen door bloeiende handelaarsgilde zo hoog mogelijk te maken. Vorige hoofdstukken kon je dat ook verhogen door je portaal zo snel mogelijk naar hoger niveau te brengen...
  10. Wonder nar

    communitywerk

    niets houdt je tegen om te solliciteren als wiki mod hé ;). Als je aanvaard wordt krijg je maandelijks wat diamanten voor het werk dat je doet, dat is ook leuk.
  11. Wonder nar

    Is er al een goede uitleg te vinden over de ketel online?

    oorspronkelijk was het aangekondigd in de lange termijn plannen dat je relics ook ging kunnen doneren. Dat leek me toen wel iets, omdat ik er veel te veel van had en je er werkelijks niks mee kan doen. Maar in de uiteindelijke implementatie zit het er niet, en ik denk ook niet dat het erg nuttig...
  12. Wonder nar

    bsa

    ben je ondertussen een hoofdstuk verder dan de vorige keer? dan maakt wel veel vershil hé.
  13. Wonder nar

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    ik ga er van uit dat je dit ironisch bedoelt? Der is niks leuks aan 9 maanden wachten op een hoofdstuk en die dan in een week af te werken om vervolgens terug 9 maand niks zinvols te doen. Het is de beste manier om vast te stellen dat het spel eigenlijk zo leuk niet is, en dan te stoppen met...
  14. Wonder nar

    Portaalopslag Valloriaanse Drakentoren (hfdst21)

    hier bv https://us.forum.elvenar.com/index.php?threads/chapter-21-vortex-of-storage-not-counted.37938/ https://en.forum.elvenar.com/index.php?threads/ch21-portal-storage-not-have-vortex-effect.18085/ https://de.forum.elvenar.com/index.php?threads/wirbeleffekt-fehlt-im-drachenturm.27344/
  15. Wonder nar

    Portaalopslag Valloriaanse Drakentoren (hfdst21)

    die 46% is niet alleen van je bloeiende handelaar je krijgt ook extra bonus afhankelijk van hoeveel welvaart je gebruikt (dit hoofdstuk is dit 1% voor elke 6 welvaart gebruikt boven op de 600 die je portaal kost). we prooi capaciteit is inderdaad te weinig als je vortex hebt. Maar als dit is...
  16. Wonder nar

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    jah als je veel toernooi doet en onderhandelt,dan wordt het mogelijks een ander verhaal. Maar als je de verheven en spirituele nog maakt, dan vervallen die ook wel naar de gewone goederen, dus het is niet dat je niks hebt.
  17. Wonder nar

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    mijn tip is, alle gewone fabrieken in de opslag (behalve die voor je spirituele en verheven goederen).
  18. Wonder nar

    Hoofdstuk 21 plannen in architect (elvenstats)

    zie de PS, hoe je het wel zou moeten kunnen laten werken. Je moet dus eerst saven voor je kan laden. Maar zelfs al lukt het wel al, dan nog vond ik er niet meteen veel aan hebben zonder dat je weet hoeveel 'prosperity' je hebt. Ik heb gehoord dat je 22 provincies moet vrijhouden voor de...
  19. Wonder nar

    Hoofdstuk 21 plannen in architect (elvenstats)

    je doet niks verkeerd, het is trouwens elvenarchitect waar je hebt over hebt denk ik, want elvenstats heeft geen planning. je moet je taal switchen beta. enkel op beta is het volgende hoofdstuk beschikbaar momenteel, dus enkel daar kan je al zien. De eigenaar van elvenarchitect doet dit bewust...
  20. Wonder nar

    nieuw hoofdstuk

    je hebt wel nog spirituele en verheven goederen nodig voor de producties in de hoofdstukfabrieken. maar geen standaard goederen als ik het goed gezien had.
Bovenaan