• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Y co

    Broederschap Maroeschja zoekt actieve spelers.

    Hallo. Wij zijn BS Maroeschja. We bestaan deels uit ervaren eindspelers van Arendyll en deels uit frisse andere spelers. Dat is op dit moment goed voor 10 kistjes bij het toernooi, en een 12e plek in de rangorde, ook al zijn we niet compleet. (19 vd 25) We zien graag versterking hierin, dus als...
  2. Y co

    BS Maroeschja zoekt spelers.

    We zijn op zoek naar nieuwe leden voor de broederschap. Veel van de leden spelen al jaren in Arendyl, maar we hebben ook wat nieuwe leden erbij. Die zijn net zo welkom. We werken actief samen, doen vrijwel elke dag burenhulp en handelen volop. Advies of tips worden graag gegeven. Die zijn...
  3. Y co

    Y co meldt zich aan.

    Ik ben Y co. Ik speel sinds 30 augustus 2016 op Elvenar en kwam een paar maanden later bij broederschap Maroeschja. Daar zit ik nog steeds met veel plezier. Ik ben een actieve speler en speel ook graag mee in de events, toernooien en broederschapsavonturen. Ik ben nu een paar weken klaar met...
  4. Y co

    Maroeschja heeft plek.

    Oproep ... BS Maroeschja is op zoek naar nieuwe leden. Liefst bonus edelsteen/zijde of kristal.
Bovenaan