• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Y co

    Broederschap Maroeschja zoekt actieve spelers.

    Hallo. Wij zijn BS Maroeschja. We bestaan deels uit ervaren eindspelers van Arendyll en deels uit frisse andere spelers. Dat is op dit moment goed voor 10 kistjes bij het toernooi, en een 12e plek in de rangorde, ook al zijn we niet compleet. (19 vd 25) We zien graag versterking hierin, dus als...
  2. Y co

    Basis goederen

    Ik zie dat hier vragen vreemd gevonden worden omdat een BS ze zou moeten kunnen beantwoorden. Nu hebben we bij de BS-en waar ik in zit/zat regelmatig mensen gehad die van hun eerdere BS een vreemd of ondeugdelijk advies kregen en nogal weinig hulp waar ze wat aan hadden. Die kregen ze dan van...
  3. Y co

    Feedback spelupdate 1.113

    Ik speel de toren al volop, dus geen probleem. En qua vijanden; ik houd alles al op peil (ook ivm de toren) en gebruik degenen die die keer nodig zijn, die ik vervolgens dan weer aanvul. Dus voor mij is er daarmee geen aanpassing nodig. Ik deed dat overigens ook al voor de toren, want dat vond...
  4. Y co

    Feedback spelupdate 1.113

    Ja, dat deel is zeker minder, maar daar had ik het niet over. Ik had het over 4 gevechten in 1 keer doen. Dat is wel een pluspunt. Verder zie ik het wel. Met alle voordeelmogelijkheden had ik een soort ingreep wel verwacht. Niet direct deze die aangegeven is, maar dat er iets zou veranderen...
  5. Y co

    Feedback spelupdate 1.113

    Daar ben ik mij zeker bewust van. Dus goed inzetten, verstandig inzetten en steungebouwtjes en feniks gebruiken en OW's. Eventueel scouten. Ik gok nu ook niet, maar speel bewust. Ik heb er dan wat meer tijd voor en kan eindelijk weer wat meer handmatig doen. Nu is tijdgebrek zo lastig dat ik...
  6. Y co

    Feedback spelupdate 1.113

    Fijne update. Dankzij de magische werkplaatsen uit de toren, kan ik de 3 legermakers ook volop gebruiken. Ook ik hoop dat de verandering van 4 naar 1 toernooigevechten apart en snel op komt dagen. Ik kijk er zeker naar uit.
  7. Y co

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Ik zie in elk geval dat er 75% minder vechten nodig is per nummer. Dat vind ik een groot voordeel. :D Je vocht eerst 4 keer per toernooiprovincie en nu doe je ze allemaal tegelijk en kan het in 1 keer. Juist als je al veel vrij hebt gespeeld, is het de saaiheid van alles aanklikken die het...
  8. Y co

    Dubbel Accouts

    Ik speel zowel in Arendyll als in Winyandor, met elk 1 account. Ik speel bij de BS-en van Maroeschja. Beide BS-en hebben wel met spelers gespeeld die meerdere accounts hadden. Als dat geen probleem opleverde, was het geen probleem, doet het dat wel, dan wel. Het is maar net hoe iemand er zelf...
  9. Y co

    Feedback: De reis van de luchthandelaars

    Leuk event, goed te doen met prima prijzen die er heel mooi uitzien en ook echt even ander uiterlijk. De prijzen komen mij nu wel goed uit in Winyandor. Ik kon zo oude cultuur vervangen door frisse met meer punten. Deels doe ik het ook omdat het er mooi uitziet, niet puur op waarde. Ik was...
  10. Y co

    BS Maroeschja zoekt spelers.

    We hebben het 10e kistje ruim binnen weten te halen voor het eerst. We hopen en verwachten dat succes te kunnen herhalen. Wil je er aan meewerken, meld je aan. :)
  11. Y co

    BS Maroeschja zoekt spelers.

    En we hebben weer plek voor enkele spelers bij Maroeschja, Winyandor. Geen grote voorkeur voor welk soort goederen deze keer. We zijn inmiddels verder met de hoofdstukken, maar hebben nog steeds af en toe nieuwe aanwas. We zitten nu met mensen op 3,4,5,6,7,8 en 9. Dus er zijn altijd wel andere...
  12. Y co

    Feedback Multiplayer in de Toren der Eeuwigheid

    Ik doe vechten (tot bovenaan) vooral als ik een stapel hulpgebouwtjes heb staan. Aangezien ik die maak in de magische academie kost het mij alleen wat reli's en spreuken. De rest haal ik uit de toren, dus het kan makkelijk uit. Als er genoeg gebouwtjes staan, moet ik wel veel legers...
  13. Y co

    Feedback Elvariaans Carnaval

    Jammer genoeg ga ik met beide steden niet alle artefacten halen. Maar ik reken er op dat er weer enkele te winnen zullen zijn bij het volgende BSA. Ik heb alle opdrachten kunnen doen met beide en ook wel eens extra snoep gewonnen. Helaas niet voldoende dus.
  14. Y co

    Feedback Spelupdate 1.97

    Aha, 2:3 is voor mij idd prettiger leesbaar dan 1:1,5. Ik ben er heel blij mee. Ik was de scheve crosstier meer dan zat en ook het alsmaar uitleggen aan goedbedoeldende nieuwen dat het NIET een goed idee was om 1:4 te gaan handelen en dat het aanbieden van tier 2 voor tier 1 op basis van 1:4 er...
  15. Y co

    Feedback Spelupdate 1.97

    Ik vind dit niet erg duidelijk. : 4:1 naar 1.5:;1. :confused:
  16. Y co

    BS Maroeschja zoekt spelers.

    En er is weer een plek. :) We kunnen op dit moment vooral actieve HOUT-spelers gebruiken. Het maakt daarbij niet uit of je klein bent. We helpen wel met groeien. We hebben meerdere kleine leden en het is vaak leuker spelen als je mensen hebt die zich in dezelfde hoofdstukken bevinden. We...
  17. Y co

    BS Maroeschja zoekt spelers.

    Sollicitaties kunnen ook naar mij gedaan worden. Soms lijkt het bij ons voller dan het is. Een van de spelers heeft meerdere accounts en die vallen soms in als er even niet een ander lid is. Dus ook als er 25 leden staan, zou er plek kunnen zijn. :)
  18. Y co

    BS Maroeschja zoekt spelers.

    We zijn op zoek naar nieuwe leden voor de broederschap. Veel van de leden spelen al jaren in Arendyl, maar we hebben ook wat nieuwe leden erbij. Die zijn net zo welkom. We werken actief samen, doen vrijwel elke dag burenhulp en handelen volop. Advies of tips worden graag gegeven. Die zijn...
  19. Y co

    Feedback Wintermagie 2019

    Er zit best wel verschil in heb ik gemerkt. Mijn kleine account heeft het minst hoeven doen, want meeste geluk. Die haalt binnenkort de laatste evolutie binnen, ook al geeft die nog steeds volop strikjes per opdracht.. Daarna boeit het mij niet meer zo om de opdrachten te doen, maar dat vind ik...
Bovenaan