• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. jettaz

    Geen bug kan opdracht niet annuleren

    Spelversie: __ v1.88.5-(3cc083c) (2019-09-20 14:15) Spelwereld: __ Winyandor Browser + versie: __ Google chrome Versie 76.0.3809.132 (Officiële build) (64-bits) Flash of HTML5: __ beide Flash Speler versie: __ weet ik niet Besturingssysteem: __ windows 10 pro Schermresolutie: __ 1920*1080...
  2. jettaz

    Overig Hoge / premium inactieve spelers

    Het bestaat al dat beginnende spelers die niet actief zijn worden verwijderd uit het spel, maar ik zou willen voorstellen om mensen die gestopt zijn, maar die wel hoog in ranks zijn, om die mensen niet te verwijderen wegens inactiviteit( wat niet gebeurd ) maar in soort van "shadow modus "...
  3. jettaz

    Goederen: komen er ook T7 - T8 - T9 GS ????

    komt in de toekomst nog t7-t8-t9 grondstoffen ???
  4. jettaz

    Handel: op zoek naar marmer en kristal

    Hallo allemaal Is er iemand in heel arendyll die wilt met mij traden ??? dat iemand ff in mijn clan joint (Inferno Stars) en ff handelt met mij. want kom hele tijd te kort aan volgende gs. ik ben op zoek naar marmer en kristal voor elixir, toverstof of edelstennen. ik heb aantal 100k tier 3...
  5. jettaz

    Handel: op zoek naar marmer en kristal

    Hallo allemaal Is er iemand in heel arendyll die wilt met mij traden ??? dat iemand ff in mijn clan joint (Inferno Stars) en ff handelt met mij. want kom hele tijd te kort aan volgende gs. ik ben op zoek naar marmer en kristal voor elixir, toverstof of edelstennen. mvg jettaz denk dat ik op...
  6. jettaz

    <Tijdelijk gearchiveerd> stads vergroting 4de manier

    hallo iedereen, wegens een andere topic over stads uitbreiding had ik een idee gekregen en hier wil ik met jullie dellen. Er zijn drie manieren om aan Uitbreidingen te komen: Je kunt ze ontgrendelen in de Onderzoekstabel (Stadsuitbreidingen), je kunt ze krijgen door alle sectoren van een...
  7. jettaz

    Wegen: Kosten bloesemstraat, klopt dit?

    als je Bloesemstraat wilt bouwen staat het in het spel dat het 138 zonnebloemen, 11 ambrozijn en 68 nachtschade kost en in NL wiki en EN wiki staat het dat 43 zonnebloemen kost en 23 nachtschade kost waar heb ze fout gemaakt in spel of op wiki ??? het lijk mij ook sterk dat 1 tegel moet 11...
Bovenaan