• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Jer-81

    Tegelijk starten van fabrieken en werkplaatsen (APP)

    Hoi, Een beeste poos terug, startte volgens mij, al mijn werkplaatsen en fabrieken, met 1 knop. Nu moet ik telkens het vinkje bovenaan zetten, maar in het verleden, stond dit vinkje er al automatisch. Mis ik een instelling o.i.d.? want dit vond ik toch wel een stukje fijner ;)
  2. Jer-81

    Wij hebben nog plek voor 10 actieve spelers!

    Onze Broederschap hebben nog plek voor maarliefst 10 actieve spelers. Met name "Blijvers" en niet spelers die spontaan weer opstappen ;)
  3. Jer-81

    Geen bug Ontbrekende / Verdwenen burenhulp in de historie notificaties

    Spelversie: 1.149.2 Spelwereld: Arendyll & Winyandor Flash of HTML5: HTML5 Flash Speler versie: NVT Spelersnaam: NVT Mensen of Elfen: NVT Browser + versie: Opera / Firefox / Edge Besturingssysteem: Windows 11 Home Schermresolutie: NVT Reproduceerbaarheid: 3/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 =...
  4. Jer-81

    Opgelost [ONYX-33860] Tabblad van Upgrade (magische) werkplaatsen toont geen verschil (Zie screenshots)

    Spelversie: v1.115.2-(85e9aa4) - html5 (2020-10-15 10:31) Spelwereld: Beide (Arendyll & Winyandor) Flash of HTML5: HMTL (Flash niet getest) Flash Speler versie: NVT Spelersnaam: NVT Mensen of Elfen: NVT De volgende informatie kan je handmatig invullen, of je kan naar de volgende website gaan en...
  5. Jer-81

    De Maffe Magiërs is opzoek naar actieve spelers

    BroederSchap De Maffe Magiërs heeft nog enkele plekjes over! Wie zoeken wij? Gemotiveerde dagelijkse en vooral gezellige spelers! We kennen niet veel regels: Minimaal 3x per week BurenHulp Eerlijke handel Wij hanteren een proeftijd van 2 weken (14 dagen) Aanmelden? Spreek me even aan! Met...
  6. Jer-81

    Jer-81 stelt zich (opnieuw) voor

    Hoi, Ik ben Jer-81, 37 Jaartjes jong uit het oosten van het land ;) Magier bij "De Maffe Magiërs" Speel samen met vrouwlief en zoonlief. Bonusmaterialen: Staal, Kristal en Elixer.
  7. Jer-81

    BroederSchap: "De Maffe Magiërs" zoekt nog een aantal spelers.

    BroederSchap De Maffe Magiërs heeft nog enkele plekjes over! Wie zoeken wij? Gemotiveerde dagelijkse en vooral gezellige spelers! We kennen niet veel regels: Minimaal 3x per week BurenHulp Eerlijke handel Toernooi meespelen? = Minimaal 660 punten behalen! (behalen vrijwel elke week de 10...
Bovenaan