• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. BusterHammer

    Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

    Ik lees hier, dat je maar 1 keer in de week aan de ketel kunt doneren, maar dat is onjuist. Als je gebrouwen hebt, kun je onbeperkt doneren, zolang die ketel in de magische academie actief is.
  2. BusterHammer

    Al gemeld Bonussen voor troepen verdwenen

    Slechte zaak, dat de bugs van beta hier zonder er iets over te zeggen worden toegepast.
  3. BusterHammer

    Al gemeld Bonussen voor troepen verdwenen

    Als je op je troepen klikt en dan bij schade of levenspunten kijkt, dan staat daar normaal een bonus en die is nu weg. Als ik mijn vuurfeniks voer, dan zou die schade met 50% moeten toenemen, maar er verandert niets.
  4. BusterHammer

    Feedback De Ketel

    Ik zie nu ineens dat in het infoscherm van mijn troepen alle bonussen voor schade en levenspunten verdwenen zijn, komt het door die ketel ?
  5. BusterHammer

    Al gemeld Bonussen voor troepen verdwenen

    Ik zie nu ineens dat alle bonussen voor de troepen verdwenen zijn sinds het begin van het BSA.
  6. BusterHammer

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Ik heb ook de laatste 2 onderzoeken met het portaal op level 3 kunnen doen, kan bij mij dan 9300 noten bevatten. Scheelt een hoop ensembles bouwen. Nadeel je kunt niet alle opdrachten doen en ik zie nu dat de laatste opdracht, verkoop het portaal is. is de beloning daarvoor de moeite waard om...
  7. BusterHammer

    Feedback Herfststerrenbeelden 2022

    @Bor de Wolf 1965 je moet toch maar eens buiten de box gaan denken. Er zijn spelers , die het spel anders spelen en in een bepaald hoofdstuk blijven hangen. Verkennen wordt dan te duur.
  8. BusterHammer

    Feedback Herfststerrenbeelden 2022

    @rodeon en @Bor de Wolf ik spreek hier over andere spelers en niet over mezelf. Deze events stellen voor mij niets voor en ik ben met de opdrachten gewoonlijk de volgende dag al klaar omdat ik alles wat nodig is, in ruime mate achter de hand heb gehouden. Er zijn echter spelers die niet meer...
  9. BusterHammer

    Feedback Herfststerrenbeelden 2022

    Dit event is duidelijk niet voor iedereen bedoeld, opdracht 37 kan ook niet iedereen voltooien.
  10. BusterHammer

    Feedback Herfststerrenbeelden 2022

    InnoGames kan zijn geld beter steken in goede opdrachten dan in een slecht vertaalbureau. In opdracht 17 wordt als alternatief voor confrontaties, wat altijd al vechten of onderhandelen is, confrontaties gegeven. Er is dus geen alternatief en die opdracht kan niet door iedereen gedaan worden.
  11. BusterHammer

    Evenement van Lucky Little Fin Juni 2022

    Bedankt chakra-elf.
  12. BusterHammer

    Feedback spelupdate 1.152

    Bevriest minder nu, maar tijdens handel gebeurt het nog af en toe.
  13. BusterHammer

    Opgelost Handelsgebouw geeft storingen

    Ik heb hier ook dit probleem bij handelaar en innen van iets. Scherm wordt wat donkerder en reageert nergens meer op.
  14. BusterHammer

    Feedback: Meer mogelijkheden voor runenscherven

    Gelukkig heeft Inno een max per dag ingesteld, maar hoeveel is dat max ?
  15. BusterHammer

    Oneerlijke handel

    Die oneerlijke handel wordt vaak per ongeluk aangenomen. Ook vervelend is dat die oneerlijke handelaar de goede handel opkoopt om die vervolgens als oneerlijke handel terug te zetten.
  16. BusterHammer

    Feedback spelupdate 1.144

    Om k ( kilo) wat 1000 betekent te gaan vertalen in d (deci) wat 0,1 betekent is wel erg dom.
  17. BusterHammer

    Geen bug Vliegende academie versnelt huurlingen kamp niet

    De snelheid van oefenterrein en huurlingenkamp was in hoofdstuk 18 hetzelfde met ow op max. In hoofdstuk 19 worden de snelheden 1463 voor beiden en de tijd zou dus ook hetzelfde moeten zijn.
  18. BusterHammer

    Opgelost [ONYX-39238] zijdefabriek level 33 benoemingsfout.

    Vertalingen hebben blijkbaar geen prioriteit, ik zit hier al 2 maanden met een alchemiepakket opgescheept in mijn zijdefabrieken.
  19. BusterHammer

    Feedback wintermagie 2021

    Waarom heeft opdracht 78 geen alternatief voor de 10 confrontaties. Daarvoor zou ik 2 weken moeten gaan verkennen.
Bovenaan