• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. LightningVlinder

    Peiling Zoekfilters in inventaris

    +1 zal handig zijn
  2. LightningVlinder

    Vrede ook in ELvenar

    Het is vreselijk dat zoiets gebeurt, spelers die dit doen zouden eigenlijk uit het spel gezet moeten worden, heb er geen woorden voor. Het is een spel, maar op deze manier wordt je behoorlijk in je dagelijkse leven belaagd, want je neemt het met je mee. Sterkte voor je bs Karen en voor deze...
  3. LightningVlinder

    We verdelen 3000 diamanten! - Inzendingen

    voor iedereen succes gewenst, denk dat we allemaal wel wat dia's extra kunnen gebruiken.
  4. LightningVlinder

    Treed 10 keer bessen

    dus ambassades kunnen weg? na de poort voor het stadhuis ben ik klaar, de ow staan op zichzelf neem ik aan. Bedankt
  5. LightningVlinder

    Treed 10 keer bessen

    een vraag, komt er na de opdrachten nog een opdracht voor het verwijderen van de ambassades en de senaat, of kan het gewoon verwijderd worden, ik ben nu bezig met het openen van de update voor het stadhuis. Ik ben gestopt met de opdrachten. Vandaar dat ik het mij afvraag.
  6. LightningVlinder

    Discussietopic Wereld Winyandor

    dank je Didi1
  7. LightningVlinder

    Discussietopic Wereld Winyandor

    Een vraag, ergens werd vernoemd om je voor de nieuwe wereld aan te sluiten bij anderen, betekend dat dat je bij je nieuwe wereld een andere broederschap kunt hebben? Is de nwe wereld alleen voor vergevorderde spelers of heeft iedereen ook kleine spelers die mogelijkheid?
  8. LightningVlinder

    Constructs story quests

    Een vraag, ik ben net klaar met de constructen, ik ben met de opdrachten blijven steken bij het aantal constructen dat je moest maken, niet genoeg plaats. Maar nu, mag ik de poort en alle eilanden al opruimen? Moet je door gaan met alle sprituele goederen te maken? Ik heb gezocht maar kan het...
Bovenaan