• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. rodeon

    YoSis zoekt jou!

    Laatste update 06 april 2024: Yo Sis (of Bro)! Met zo min mogelijk afspraken (waar je wel op aanspreekbaar bent!) en zoveel mogelijk op persoonlijke motivatie staat ons BS - ondanks (of misschien wel dankzij?!) een hele ontspannen manier van spelen - nog steeds in de top 20. Daarbij is hoe...
  2. rodeon

    YoSis zoekt jou!

    Laatste update 06 april 2024: Yo Sis (of Bro)! Met zo min mogelijk afspraken (waar je wel op aanspreekbaar bent!) en zoveel mogelijk op persoonlijke motivatie staat ons BS - ondanks (of misschien wel dankzij?!) een hele ontspannen manier van spelen - nog steeds in de top 20. Daarbij is hoe...
  3. rodeon

    Start Lente event

    Vandaag is het Lente event van start gegaan, maar ik heb dit keer geen Nieuwsbrief ontvangen... is die afgeschaft?
  4. rodeon

    Nieuw Bezoek Hobbykamer

    Volgens de tekst in de hobbykamer kun je die 4 x per dag bezoeken.. Ik stel echter vast dat - als je vroeg genoeg begint - je deze 6 x kunt bezoeken! Het resultaat ziet er dan zo uit, zie bijlage... Ik had het op beta via een support ticket al eens gemeld (en daar is het inmiddels aangepast)...
  5. rodeon

    Nieuw Beloofde 100 tovenaarskennis nieuwsbrief

    Zojuist via de nieuwsbrief over het magie-event geprobeerd de beloofde 100 tovenaarskennis op te halen, maar het blijken er slechts 50 te zijn.. Het klinkt misschien hebberig, maar als je wat beloofd, moet je dat ook nakomen... toch? NB: Opgelost
  6. rodeon

    Beta Nieuws van Discord

    Met dank aan Biloutte91!!! Een voorproefje van Elvenar in 2024 Dit jaar wordt weer een druk jaar met regelmatig nieuwe inhoud en een aantal speciale dingen. Ben je nieuwsgierig? Laten we alvast een voorproefje nemen! Spire-verbeteringen...
  7. rodeon

    Hobbykamer werkt niet zoals bedoeld

    Spelversie: v1.191.2-(197921f) - html5 (2024-01-18 12:26) Spelwereld: Winyandor Spelersnaam: rodeon Mensen of Elfen: Mens Browser + versie: Firefox 112.0.2 (64-bits Besturingssysteem: Windows 10 Reproduceerbaarheid: 5/5 Volgens de tekst in de hobbykamer kun je per dag 4 x om extra hulp vragen...
  8. rodeon

    Advertenties werken niet meer

    In mijn arbeidershut is de hobbykamer verdwenen en het filmblik verschijnt niet meer, terwijl het bij BS collega-spelers vandaag juist actief is geworden...
  9. rodeon

    Wapenkamers

    Vraag namens een BS-genoot: stapelen de dwergenwapenkamers op? Hij heeft er 3 in de inventaris, . als hij ze alle 3 neerzet, worden de levens dan 450 of blijft het bij 150?
  10. rodeon

    Aankondiging event

    Het trompetje kondigt het Bloemrijk Ontwaken event aan... maar de link leidt nergens heen. Vergeten?
  11. rodeon

    Regels aanpassen?

    Misschien wordt het tijd dat Inno haar eigen spelregels aanpast? Ik citeer uit de ingame Wiki, art 1 Communicatie: "Het is verboden om reclame te maken, referral-id's te verspreiden of stemmen te werven voor niet Elvenar gerelateerde zaken. Ook het plaatsen van links naar websites met...
  12. rodeon

    Zijn alle spelersnamen toegestaan?

    Aangezien er ook regels zijn voor taalgebruik op chat (die dan - gek genoeg - gebaseerd zijn op Engels, waardoor 'how' in het Nederlands niet mag!), vroeg ik me af of elke spelersnaam wel is toegestaan? Sinds kort staat er een 'Heil h*tler' in de spelerslijst van Arendyll... duidelijk provocatie...
  13. rodeon

    Geen fix Aanbieding zonder extra's

    Spelversie: v1.175.2-(48f9baa) - html5 (2023-05-11 10:07) Spelwereld: Arendyll en Winyandor Spelersnaam: rodeon Mensen of Elfen: Elf en Mens Browser + versie: FireFox 113.0.1 (64-bits Besturingssysteem: Windows 10 Schermresolutie: 1366x768 Reproduceerbaarheid: 5/5 = gebeurt altijd Titel van...
  14. rodeon

    Nieuw Splashscreen 15 mei tekst incompleet

    De tekst van het splashscreen van vandaag is incompleet en eindigt met: "We kunnen..." Wat kunnen we? Zie screenshot..
  15. rodeon

    Nieuw Ben onzichtbaar in de top vd toren

    Spelversie: v1.173.3-(478e7ea) - html5 (2023-04-19 10:26) Spelwereld: Winyandor HTML5: ja Spelersnaam: rodeon Mensen of Elfen: Mens Browser + versie: Firefox 112.0.2 (64-bits Besturingssysteem: Windows 10 Schermresolutie: _1366x768 Reproduceerbaarheid: 5/5 Titel van de Opdracht: nvt...
  16. rodeon

    Geen bug Seizoenklok klopt (soms) niet

    De duur van het seizoen varieert nog wel eens...
  17. rodeon

    Relikwiëen niet meer in MA?

    Ik merk op dat er geen relikwiëen meer verschijnen in de MA, ook niet na diverse keren het tijdsverloop te voltooien en/of er een flesje aan te wijden, wel krijg ik op de rechter positie voortdurend de optie dierenvoer te maken.. zijn relikwiëen in de MA uitgefaseerd?
  18. rodeon

    Bevestigd [ONYX-43772] Toernooischerm is misvormd, niet alle deelnemers in beeld

    Spelversie: v1.171.3-(b9b9636) - html5 (2023-03-16 11:23) Spelwereld: Winyandor Spelersnaam: rodeon Mensen of Elfen: mens Browser + versie: Firefox 111.0 (64-bits) Besturingssysteem: windows 10 Schermresolutie: 1366 x 768 Reproduceerbaarheid: 5/5 Titel van de Opdracht: nvt Bij het - via het...
  19. rodeon

    Geen bug Handelshuis geeft onjuiste waardering

    Spelversie: v1.169.4-(1c3cc74) - html5 (2023-02-23 10:03) Spelwereld: Winyandor Flash of HTML5:- html5 (2023-02-23 10:03) Flash Speler versie: nvt Spelersnaam: rodeon Mensen of Elfen: mens Browser + versie: Firefox 110.0 (64-bits) Besturingssysteem: Windows 10 Schermresolutie: 1680x1050...
  20. rodeon

    Feedback BSA Januari 2023

    Wij van YoSis hopen van harte dat de Dev's er aan denken om de bug die zich - in eerste instantie - in de Beta-omgeving voordeed (de badges waren weer alleen maar 1 voor 1 te oogsten, i.p.v. allemaal tegelijk), niet wordt meegenomen naar de Live-omgeving. Daarmee zijn in Beta bij veel spelers...
Bovenaan