• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. PB1952

    Geen bug basisgoederen

    Moest voor een opdracht 4x 9 uur basis goederen maken. had 2x Marmer 9 uur, 2x edelstenen 9 uur en 2x Duincrystral 9 uur aangezet. Na afloop tijden het ophalen geeft de opdracht aan dat ik maar 2x basis goederen heb gedaan, in dit geval alleen de marmer werd geteld. Doe ik iets verkeerds of...
  2. PB1952

    Geen bug Aanbiedingen

    2 aanbiedingen, 1 voor dat vriendschap ding met KP's en een met restauratie spreuken. Echter beide aanbiedingen geven alleen restauratie spreuken.
  3. PB1952

    Niet reproduceerbaar Errors

    Het gaat steeds slechter met dit spel. Ik speel 95% in de Browser versie in HTML5. De dagelijkse STREAM fouten worden er steeds meer, nu al 10 - 15 keer per dag. Heb je net alles opgehaald en dan een stream fout. Of je bent lekker bezig en ineens "Er is een fout opgetreden" kan je weer alles...
  4. PB1952

    Aangepast & Wacht op Update Quest tegenstrijdige tekst

    Lever 20.000 Elvarine af en de balk vraagt 200.000, wat is het nu..... (zal wel de laatste zijn anders kan je niet verder) Dit zijn slordige fouten die niet hadden mogen gebeuren.
  5. PB1952

    Opgelost [ONYX-25874] Quest

    Maak 520 elektrische schokken, en dan het icoon van de regenkwallen erbij is verwarrend...
  6. PB1952

    Bevestigd [ONYX-27367] Wensput.

    Bij het ophalen van de goederen bij de wenspunt wordt er niet getoond wat er is geproduceerd. Heb 4 wensputten en het nu reeds dat meerdere keren voorgekomen dat er NIETS werd getoond. Krijg je het nu wel of niet doordat er niets word getoond. Bij aanklikken verdwijnt het dobbelsteentje en geen...
Bovenaan