• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. bert3ssen

    Duinkristalfabriek level 29 bouwen terwijl kristal voor mij het geen basisgoed is.

    Thx ! Dat is inderdaad de oplossing. Ik heb toch duinkristalfabrieken staan, gewoon overheen gekeken. grtz Bert
  2. bert3ssen

    Duinkristalfabriek level 29 bouwen terwijl kristal voor mij het geen basisgoed is.

    Ik moet als opdracht een duinkristalfabriek van level 29 bezitten….. ik heb geen kristal als basisgoed dus ook geen enkele duinkristalfabriek staan. Lijkt mij niet okay om zo’n fabriek vanaf 0 op te moeten bouwen. Grtz Bert
  3. bert3ssen

    Vrede ook in ELvenar

    Beste Karin, Het is een oud bericht van je maar helaas is het heelbaar voor degene die gepest wordt. Totaal onnodig en waarom ? Speel het spel en speel het spel van normale omgangsvormen er gelijk bij. grtz Bert
  4. bert3ssen

    wapenkamer wordt geen broedkamer

    Bedankt ! Ik had de info wel gelezen maar kwam er niet uit. Ik zie nu in het schema dat de orks er inderdaad pas komen bij level 20. Hartelijk dank voor de info, moet dus nog een paar eer upgraden.
  5. bert3ssen

    wapenkamer wordt geen broedkamer

    Ik zit inmiddels in hoofdstuk "Tovenaren en draken". Voor onderhandelingen en gebouwen heb ik behoefte aan Orks. Ik heb 2 wapenkamers/broedplekken en besloot er van de week een 3e bij te bouwen om zo aan meer Orks te komen. Die 3e wapenkamer is inmiddels level 13 maar is nog steeds geen...
  6. bert3ssen

    Evenement: spoiler 'Oogstfestival (herfstevenement) 2018' opdrachten

    3e prijs is dus zo goed als onmogelijk te halen zonder diamanten te kopen, ik heb echt mijn best gedaan. Volgende keer doe ik dus niet meer mee met een event en eigenlijk is Elvenar verworden tot een geldklopperij en dat vind ik heel jammer. Ik denk dan ook dat ik maar met het hele spel ga stoppen.
  7. bert3ssen

    Feedback winterevenement

    Ik ben het helemaal met u eens, heer Albrecht. 105 opdrachten tijdens de feestdagen, hiermee jaag je spelers weg, ik doe er niet aan mee.
  8. bert3ssen

    Contact Support Oude opdrachten in nieuw hoofdstuk

    Inderdaad geen bug, moest eerst allerlei oude opdrachten die ik geweigerd had, afmaken. Weer wat geleerd.
  9. bert3ssen

    Contact Support Oude opdrachten in nieuw hoofdstuk

    Beste Lionel, Nou, het probleem is niet opgelost. Ik heb de geavanceerde verkenners onderzocht en daarna die opdracht van de droomschapen voltooid. Na nog een paar feeën-opdrachten die ik kon weigeren en heb ik nu dus de Feeën-opdracht om 20 keer nachtschade te maken met alleen maar een...
  10. bert3ssen

    Contact Support Oude opdrachten in nieuw hoofdstuk

    Nou, het probleem is niet opgelost. Ik heb de geavanceerde verkenners onderzocht en daarna die opdracht van de droomschapen voltooid. Na nog een paar feeën-opdrachten die ik kon weigeren en heb ik nu dus de Feeën-opdracht om 20 keer nachtschade te maken met alleen maar een OK-knop......
  11. bert3ssen

    Contact Support Oude opdrachten in nieuw hoofdstuk

    Bleek geen bug, moest eerst geavanceerde verkenners afmaken, pas daarna ben ik in het volgende hoofdstuk. Wel verwarrrend, geen bug.
  12. bert3ssen

    Contact Support Oude opdrachten in nieuw hoofdstuk

    Spelversie: __v1.41.2-(f38f20b96) (2017-10-26 7:09) Spelwereld: __Arandyll Browser + versie: __Google Chrome Versie 62.0.3202.75 (Officiële build) (64-bits) Flash Speler versie: __27.0.0.183 Besturingssysteem: __windows 10 Schermresolutie: __1366 x 788 Spelersnaam: __bert3ssen Mensen of Elfen...
  13. bert3ssen

    Opdrachten: dwergenopdracht maar ben bijna aan het eind van de feeën, wat nu?

    Wel heel snel en netjes opgelost trouwens door het team, complimenten !
  14. bert3ssen

    Opdrachten: dwergenopdracht maar ben bijna aan het eind van de feeën, wat nu?

    Blijk Yep, hoef ik niet meer te doen ! Grtz Bert
  15. bert3ssen

    Opdrachten: dwergenopdracht maar ben bijna aan het eind van de feeën, wat nu?

    Ik zit bij mij onderzoeken aan het einde van de Feeën en krijg nu als opdracht om een weg in Dwergenstijl te bouwen. Die grondstoffen, koper en graniet, heb ik niet meer. Ik vind het raar als ik voor die ene opdracht op nieuwe een Dwergenpoort en de bijbehorende fabrieken moet bouwen. Ik kan de...
Bovenaan