• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Rudhes

    Feedback release 1.45

    ik denk dat je hier toch fout zit, de gebouwen groeien volgens mij niet mee, ik zou daar ook blij om geweest zijn moesten deze meegroeien al naargelang je vordert in de onderzoeksboom. Het is misschien een idee voor een volgende update.....:)
  2. Rudhes

    Feedback release 1.45

    ik heb die manahut van het broederschapevenement 2 keer staan, nu krijg ik van beide elixier productie, en wat voor een hoeveelheid.....,ik had eentje van 5200 voorraden zonder cultuurbonus, waarvan ik toch geregeld tekort had en mijn troepen voor een groot deel mee kon maken. Nu krijg ik 430...
  3. Rudhes

    Feedback release 1.45

    hier dito, ik word er helemaal niet gelukkig van.
  4. Rudhes

    Feedback release 1.39

    ik heb nooit iets anders gekregen dan bonusgoederen van die toren
  5. Rudhes

    Feedback release 1.39

    nog een nieuw resultaat vanwege die verandering....... mijn handel in boekrollen valt in duigen, de buurtspeler (bluesphere) die mijn kristal ruilde tegen boekrollen is gestopt.....:( ik heb dringend nood aan boekrollen en op de markt is er niks te vinden.... op die manier werkt het hier nu ook...
  6. Rudhes

    Feedback release 1.39

    Bedankt voor de uitleg, ik zal ze dan maar laten staan en ik hoop als ik bij de boselven ben aangekomen dat ze daartegen het wereldwonder van de manaproductie dan ook niet gaan veranderen. Het is net zoals op pensioen gaan.... tegen de tijd dat je die leeftijd bereikt hebt dan veranderen zo ook...
  7. Rudhes

    Feedback release 1.39

    Is het te doen om zonder die wereldwonders te spelen? Ik heb er enkele staan maar die zijn nog maar level 1, hoogstens level 3. Als je zonder die dingen op een degelijke manier kan spelen dan breek ik ze allemaal af, dan heb ik ineens wel een hoop plaats want er staan er nu 7.
  8. Rudhes

    Feedback release 1.39

    ik mis hier ook enkele buren die anders dagelijks bij mij op bezoek kwamen en nu niet meer, geen hamers meer wanneer ik bij hen de handjes gaan schudden....
  9. Rudhes

    Feedback release 1.39

    . ik weet dat het stom is om dia's eraan uit te geven. ik kocht geregeld een pakketje dia's maar ik zal het nu zonder doen.
  10. Rudhes

    Feedback release 1.39

    Dit zal bij mij dezelfde uitkomst hebben, enkel nog de bondgenoten en de actieve buren krijgen nog steeds burenhulp
  11. Rudhes

    Feedback release 1.39

    Ik vind dit een achteruitgang van het spel. Mijn kaart is groot en ik moet minstens een uur doen voor ik alle buren heb gedaan, dus die tijd wordt mij vanaf donderdag bespaart. Hopelijk krijg ik met die 3 kistjes meer dan ik nu kan ophalen. 119 buren x 67 goederen (level2 kristallenvuurtoren) =...
  12. Rudhes

    nederland vs belgie tellen maar

    99
Bovenaan