• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. SamWillow zoekt KP voor in OW

    goedemorgen / middag / avond / nacht is er toevallig iemand hier met veel kp over? En niet weet waar heen er mee? :) #dtv grote dank en groet u , SamWillow
  2. kracht van muziek - vraag over de opdracht

    Tegen t eind komt er een opdracht: "bezit 10 woonhuizen op level 45 en bezit 4 werkplaatsen op level 45" mijn vraag: tellen de magische huizen en werkplaatsen hier dubbel? dank alvast, groet Sam
  3. HELP - kracht van muziek - ensembles

    ongelofelijk veel gevraagd dit hoofdstuk... al mn portaalspreuken erdoorheen gedaan en alsnog enorme tekorten... Dringende vraag: ik heb nu 2 van elke soort ensembles (dus 6 totaal) toch geeft hij in t 'uitbreidingsmenu aan: 2 rode melodie van elk... die moeten dan toch zwart gekleurd zijn...
  4. Opdrachten: de teller telt mijn geoogste producties niet op, help!

    ik heb vanochtend al mn huizen, fabrieken etc aangeklikt nadat ze 9 uur hadden 'aangestaan' maar de teller heeft de goederen en de munten niet erbij geteld...
  5. Handel: groothandel waarvan afhankelijk?

    Zit je groothandel gekoppeld aan je hoofdstuk of aan het level van je stadhuis?
Bovenaan