• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Ik wil nog even toevoegen dat ik een doodnormale eerlijke speler ben binnen een doodnormale eerlijke BS heb maar 4 wapenkamers (want begrijp dat daar wat mee is?) ik vind de hoeveelheden toverspreukfragmenten/combiversnellers/restauratiespreuken om te uppen gewoon echt enorm teveel. Ik maakte...
  2. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    De magische academie (en die ketel) zijn nu dus nutteloos zeg maar... je hebt gewoonweg geen middelen meer om er iets te maken. Waar komt de mogelijkheid restauratiespreuken, tijdversnellers, toverspreukfragmenten vandaan te halen? Ik had 37.000 (!) toverspreukfragmenten nodig en 35 (!) combi...
  3. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    nee, geen tabblad inderdaad...
  4. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    waar kun je die hobbykamer überhaupt vinden? Ik zie m nergens staan?
  5. SamWillow zoekt KP voor in OW

    superlief! ik probeer zeker ook wat terug te doen!
  6. SamWillow zoekt KP voor in OW

    dank je wel Moriarte :)
  7. SamWillow zoekt KP voor in OW

    Het was zomaar n oproepje, steekt verder niks achter, wil gewoon graag de OW's - liefst allemaal/zoveel mogelijk - plaatsen... natuurlijk willen we dat allemaal, maar dit was gewoon n impulsief oproepje, had niet gedacht dat er daadwerkelijk wat kp gestort zou worden, vind t gewoon superaardig...
  8. SamWillow zoekt KP voor in OW

    dank je wel, blij mee :) ik probeer ook echt wat terug te doen hoor! groet Sam
  9. SamWillow zoekt KP voor in OW

    Het was zomaar n oproepje, steekt verder niks achter, wil gewoon graag de OW's - liefst allemaal/zoveel mogelijk - plaatsen... natuurlijk willen we dat allemaal, maar dit was gewoon n impulsief oproepje, had niet gedacht dat er daadwerkelijk wat kp gestort zou worden, vind t gewoon superaardig...
  10. SamWillow zoekt KP voor in OW

    Dat vind ik gewoon al superlief van je! Heel fijn weekend, wel nog even door de druppels heenbijten
  11. SamWillow zoekt KP voor in OW

    goedemorgen / middag / avond / nacht is er toevallig iemand hier met veel kp over? En niet weet waar heen er mee? :) #dtv grote dank en groet u , SamWillow
  12. Filmrolletje

    ik speel al jaar of 6,7 maar geen filmrolletjes...
  13. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    alleen op beta? Niet voor de 'gewone' spelers dus?
  14. kracht van muziek - vraag over de opdracht

    gelukkig!!!!
  15. nieuw gastvolk

    Ik hoop dat t nog even op zich laat wachten, ff rust ;)
  16. kracht van muziek - vraag over de opdracht

    Tegen t eind komt er een opdracht: "bezit 10 woonhuizen op level 45 en bezit 4 werkplaatsen op level 45" mijn vraag: tellen de magische huizen en werkplaatsen hier dubbel? dank alvast, groet Sam
  17. HELP - kracht van muziek - ensembles

    wow.... zoveel had ik dan niet, maar ook aardig wat, bijna alles op en ik moet er nog heeeeeel veel....
  18. HELP - kracht van muziek - ensembles

    ahhh zo... ik snap t, dank je wel! :) wat onwijs veel muzieknoten moet je hebben... ongekend...had jij dat ook?
  19. HELP - kracht van muziek - ensembles

    ongelofelijk veel gevraagd dit hoofdstuk... al mn portaalspreuken erdoorheen gedaan en alsnog enorme tekorten... Dringende vraag: ik heb nu 2 van elke soort ensembles (dus 6 totaal) toch geeft hij in t 'uitbreidingsmenu aan: 2 rode melodie van elk... die moeten dan toch zwart gekleurd zijn...
Bovenaan