• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. De StormWolven zoekt speler.

    Vind jij het leuk om lekker rustig aan te bouwen dan zoeken we jou! We doen elke week toernooi en halen bijna elke week de 10 kisten het enige wat wij vragen is 1000 punten als je meedoet. Toren doen we ook maar kijk zelf hoever je komt! Bsa zijn wij wel fanatiek in ! Respect staat bij ons op 1...
  2. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    doe upgrade terug! dit gaat duizende leden kosten! kleine spelers kunnen niet verder ! dit gaat puur over geld!
  3. orkkunst

    We;ke moet ik dan maken in diablo,s
  4. orkkunst

    Heel dom miscchien maar hoe maak ik orkkunst in 21?
  5. De StormWolven heeft plaats vrij !!

    Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar leden die het spel willen spelen , Wij zijn een groep die veel ervaring hebben en al heel lang samen spelen.. Een aantal leden zijn bij ons gestopt om zich te focussen op hun prive leven. Wat bieden wij! Altijd hulp waar nodig is, gezellige chat en respect...
  6. bsa

    Ja is bij mij ook zo !
  7. De StormWolven heeft plek voor 5

    Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar leden die het spel willen spelen , Wij zijn een groep die veel ervaring hebben en al heel lang samen spelen.. Een aantal leden zijn bij ons gestopt om zich te focussen op hun prive leven. Wat bieden wij! Altijd hulp waar nodig is, gezellige chat en respect...
  8. Welvaart??

    Hoi , Ik ben er nog niet uit maar hoe maak ik welvaart in hoofdstuk 21?? mvg,
  9. Zeer gezellig broederschap zoekt leden

    De StormWolven kun jij je aansluiten ;)
  10. De StormWolven zoekt leden of kleine bs

    Hoi , ik heb plek voor 7 leden dus kom gerust erbij.
  11. De StormWolven zoekt leden of kleine bs

    Hoi , ik heb plek voor 7 leden dus kom gerust erbij.
  12. De StormWolven zoekt leden of kleine bs

    wie o wie wil helpen
  13. De StormWolven zoekt leden of kleine bs

    Wie o wie wil helpen??
  14. De StormWolven zoekt leden of kleine bs

    Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar leden die op hun gemak willen spelen , Wij zijn een groep die veel ervaring hebben en al heel lang samen spelen.. Een aantal leden zijn bij ons gestopt om zich te focussen op hun prive leven. Wat bieden wij! Altijd hulp waar nodig is, gezellige chat en...
  15. De StormWolven zoekt leden of kleine bs

    Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar leden die op hun gemak willen spelen , Wij zijn een groep die veel ervaring hebben en al heel lang samen spelen.. Een aantal leden zijn bij ons gestopt om zich te focussen op hun prive leven. Wat bieden wij! Altijd hulp waar nodig is, gezellige chat en...
  16. uitbreidingen

    Hoi , er was vorig jaar een update dat er uitbreidingen kwamen en kon er 4 plaatsen ... nu is mijn vraag wanneer komen er meer uitbreidingen?? ik kan niks meer vrij spelen heb nml laatste hoofdstuk al uitgespeeld maar wil graag wat land erbij ?? mvg
Bovenaan