• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Feedback spelupdate 1.129

    Het viel me de afgelopen dagen (pas) op dat als je toernooi speelt en een provincie via het tentjemenu hebt benaderd dat je dan automagisch teruggaat naar het tentje :) :) Dank!
  2. Feedback: Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!

    De set is beschikbaar via handwerken. "Helaas" op zo'n manier dat je van ieder gebouwtje maar 1 kan hebben. Dus als je via de weg van nieuw bouwen wil upgraden zul je eerst moeten afbreken. Een alternatief is koninklijke restauraties gebruiken.
  3. Feedback spelupdate 1.127

    Ligt het aan mij of kunnen meer spelers niet meer doneren aan oude wonderen via de chat, terwijl je op de wereldkaart bent? De optie is bij mij grijs. Als ik in mijn stad ben kan ik wel via de chat aan spelers doneren.
  4. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Met een windows xp (of eerder emulator) of een virtual machine moet je ook een eind kunnen komen ;)
  5. "Elementaal knikkers" badges worden nooit gemeld bij toernooi

    Als ik goed begrijp wat er gebeurd is dat er meerdere badges tegelijk worden geupdate. Bv de knikkers en de geest. De knikkers zijn voltooid dus vinkje aan, maar de geest nog niet dus die zet vinkje weer uit. Oplossing 1 lijkt me dan het simpelste voor de makers. Bij oplossing 2 spelen...
  6. Vraag over sneeuwuil event

    Goeie om te weten!
  7. Vraag over sneeuwuil event

    Ik zit in Ambassadeurs en mijn kazerne is nog steeds lvl 5. Aantal dingen die ik gedaan heb: 1) provincies opengehouden, zowel niet gescout als gespeeld. Zo heb ik nog onverkende 6-provincies, maar wel gespeelde 20-provincies. 2) voor troepenvragen in events: - in eerste instantie voor...
  8. Broederschapsavontuur: Gouden armbanden

    We hebben met 10 actieve leden en een paar met een enkele badge 3x groen gedaan met nog 70 uur op de teller. Naar mijn weten zijn er geen dia's gebruikt en geen tijdboosters (hoewel die me niet zoude verbazen. En er gaat nog zo veel in de put dat die zeker niet nodig waren. Dus zeker te doen...
  9. Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    Er is nog een optie: nieuwe winnen in een nieuw evenement ;) Hoewel de laatste evenementen slechtere gebouwen geeft dan de oude werkt dat nog steeds. En op een gegeven moment duren hoofdstukken zo lang dat er meerdere evenementen voorbij komen...
  10. Nieuw hoofdstuk: Handelaars van Unur

    Hangt af van waarvoor je speelt. Als je gaat voor het verhaal en de ontwikkeling dan is het interessant, als je gaat voor een efficiente stad, evenementen, toernooien e.d. dan is het idd een ander verhaal... Goed om over na te denken en hopelijk komt er nog een correctie.... (ik hou mijn adem...
  11. Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    De afgelopen events heb ik steeds tijdens het event lvl 10 gehaald, zonder geld uit te geven. Wel veel geluk gehad denk ik, maar lvl 8 zou ook met weinig geluk haalbaar moeten zijn geweest (weet nog niet hoe dit event uitpakt)
  12. Feedback Broederschapsavontuur

    Blijkbaar is het uitgesteld tot maandag 11 oktober 2021. Zijn vast spelers die blij zijn met een jaar lang geen bsa ;)
  13. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Beta heeft zijn eigen forum met evenementtopic. Daar kun je het doorgeven. Of via je beta-account een melding maken aan de moderators.
  14. Feedback spelupdate 1.113

    Ik zie nu dat het handelshuis ook is ver-acht. Mogelijk zijn meer lijstjes ver-acht. (heb nog niet gekeken/opgelet)
  15. Feedback: De Tovenaarsbedevaart

    Voor wie spoilers op gems volgt:
  16. Feedback spelupdate 1.108

    En als het wat anders wordt... dan hebben de arbeiders zich tenminste vermaakt ;)
  17. Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

    Gelukkig zijn er genoeg theehuizen en voor de liefhebber bierfestivallen om ons er doorheen te helpen.... ;) (hoop ik dan maar, ben nog niet zo ver...)
  18. Feedback Meiviering

    Laat me raden: vast ook voorradenoverschot ;)
Bovenaan