• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. DonFrank's Rekenraadsel

    ... Denk ik. Groetjes
  2. Feedback Broederschapsavontuur

    Het is sabotage! Nu is de put gewoon weg! ;-)
  3. Feedback Broederschapsavontuur

    Spijtig dat voor onze bs de put al uren vastzit...zo maken we natuurlijk geen kans. Storten is niet mogelijk en support , die reageert niet.
  4. Feedback Broederschapsavontuur

    Ziet er echt veelbelovend uit! Het doet deugd dat er toch ergens rekening gehouden wordt met de verzuchtingen van de spelers.
  5. Opgelost Kan niet meer zien wat fabrieken produceren

    en nu dat het gefixed is, zien we alles dubbel...
  6. Feedback spelupdate 1.74

    Dit is inderdaad een serieuze achteruitgang voor event en bsa spelers...ik vond het al lastig dat je dat op de app niet kon zien, maar nu is het ook verdwenen uit de pc versie...
  7. Opgelost [ONYX-21203] bug in tornooivenster in app

    hier zie je wat er gebeurt... stoffen staat rood, maar knop is groen. Nu op 'onderhandelen' klikken resulteert in 'Oops daar ging iets mis' en spel start opnieuw op.
  8. Opgelost [ONYX-21203] bug in tornooivenster in app

    Spelversie: __ versie 1.68.2-65d7df0-0(nl1.68) Spelwereld: __Arendyll Browser + versie: __ Flash Speler versie: __ Besturingssysteem: __Android 8.0 Schermresolutie: __ Spelersnaam: __Rotten Mensen of Elfen: __Mensen Reproduceerbaarheid: 5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig...
  9. Feedback Handwerken

    tof dat je de man speelt (of denkt te moeten spelen), ipv de bal... dit heeft met leeftijd niets te maken, ik omarm de verbetering aan het spel met veel plezier (zoals het BS avontuur). ik zie ook wel het positieve: je kan met die gebouwen waar je niets mee aanving, nu iets doen... ik krijg er...
  10. Feedback Handwerken

    het lijkt me een melkkoe en zeer ingewikkeld... dus eerst moet ik spullen waar ik hard voor heb gewerkt afbreken, dan moet ik relikwieen opofferen om een spreuk te maken (of meerdere) waarbij ik de academie blokkeer voor tenminste 10u (bij academie level 5), om dan bijv. 1x magische productie te...
  11. Feedback spelupdate 1.67

    het lijkt me ingewikkeld... je moet gebouwen afbreken (iets waar je voor hebt gewerkt), je moet dan spreuk(en) maken (waarbij je dus relikwieen= zuur verdiend moet inleveren) om dan bijv. 1x magische productie terug te krijgen... ondertussen blokkeer je de magische academie voor minstens 10u (1...
  12. Feedback spelupdate 1.67

    in je magische academie
  13. Feedback release 1.60

    de release komt pas op donderdag...en nu werkt het dus niet...
  14. Opgelost doneren kp ow andere speler

    bugs komen meestal met de update... die werd zopas live gezet...
  15. Feedback release 1.59

    hopla, de release staat live en de eerste bug is er...niet meer mogelijk om KP te doneren in OW van anderen...
  16. Feedback release 1.48

    Begin dan maar eens met éénduidig neer te zetten wat er verstaan wordt onder een push account...En ik bedoel niet, algemeen, wat in de regels staat, namelijk het enkel uitbouwen van een account ter bevoordeling van een ander, want dat is te vaag. Nee, ik heb het over concrete regels wat wel en...
  17. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Ik denk dat er toch een fundamenteel verschil is... Maar uiteraard heb je gelijk. Het is aan Inno om de regels vast te leggen en ook aan hen om ze op te leggen. De creatie van broederschappen leidt inherent tot het helpen van elkaar. Voor velen (maar voor sommigen al niet meer) leidt dit ook tot...
  18. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    ik denk dat je toch ook voorzichtig moet zijn...Ikzelf heb een stadje gebouwd specifiek om het broederschap event te ondersteunen. een mapje van mijn stad, ziet er hetzelfde uit als de 'push' accounts die hier aan de kaak worden gesteld. Maar is dit account een push account? als je hieronder...
  19. Feedback release 1.39

    Hmm, gisteren een update van de app gekregen... En meteen is het argument dat het te makkelijk werd om burenhulp te geven (via de app) verdwenen. Tot gisteren kon je je buren hulp geven met 2 klikken per buur (op de wereldkaart). Nu zijn het er 3 wat dus gelijk is aan wat je op de pc hebt. Het...
  20. Feedback broederschapsavonturen

    Hhet is duidelijk dat iedereen die goed voorbereid aan dit event begon nu gesjosd is ! de enige juiste, rechtvaardige correctie is om minstens 24u uit te stellen zodat de 1dags badges opnieuw aangemaakt zouden worden. En wachten we om nu te innen? of niet ?
Bovenaan