• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Geen fix Forumaccount gekoppeld aan ander account.

    alles is terug in orde , heb men oude broederschap terug , was wel even puzzelen ...
  2. Geen fix Forumaccount gekoppeld aan ander account.

    hallo , ik heb ineens een heel nieuw spel en kan niet meer op men oude terug hoe geraak ik weer in men oude broederschap ? men spelerenaam is timmy1
  3. online zichtbaarheid bs-leden

    @ billy77 ik ben het volledig met je eens , het spel is niet meer wat het geweest is
  4. Diamanten: Is er nog een andere manier om aan diamanten te geraken dan ze te kopen?

    ik zou 200 dia's krijgen bij openen van geavanceerde verkenners van halflingen ben al aan de bronboom bezig en nog geen dia's . lukt ook niet om ticket aan te maken want krijg dan verbindingsproblemen aan het oplossen hulp aub .
  5. Opdrachten: dwergenpoort bouwen, terwijl ik al in feeën zit

    dan kan ik nog 1 opdracht volgen van de doorlopende opdrachten en de elven gewoon overslaan . ik dacht dat je ze toch alle twee moest doen . bedankt voor de hulp.
  6. Feedback release 1.48

    @RenatoUno ik ben het volledig met je eens , ik heb het hier ook ver gezien met het spel . zoek ook een ander spel , er wordt toch niets gedaan aan die push accounts.
  7. Opdrachten: dwergenpoort bouwen, terwijl ik al in feeën zit

    ik moet drie confrontaties doen met vechten bij elven maar verlies altijd . heb al dikwijls geweigerd maar blijf dan rondjes draaien bij de elven en begin al bij de tovenaars . is er een oplossing om niet te vechten want kan dat echt niet .
  8. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    @ Latex Lover ik denk niet dat dit een oplossing gaat zijn . in mijn bs. zitten drie spelers die samen tien accounts hebben , dus dertien spelers op 23 zijn accounts die hun ow. vullen met eigen account , dus die moeten niet wisselen om punten te halen . en dan ook veel diamanten kopen om snel...
  9. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    sorry, die jij in leuk ben ik timmy1 ben het er volkomen mee eens , die account's maken heel het spel kapot .
  10. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    @Aiki , bedankt voor je info. ik zit in een bs. die begon voor het spel maar nu meer account's heeft dan enkele spelers, en nu gaat het er meer om zo vlug mogelijk hoge punten te halen . ik denk er al tijdje aan om te stoppen of event. naar een andere bs. te gaan spelen om de grootste te zijn...
  11. Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    zijn er wel bs'en zonder account's ? dan zouden de enkele ook kans hebben om vooruit te komen met één account duurt het jaren voor je vooruit gaat .
  12. <doorgegeven> Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

    een dikke ja voor de arbeidershut want je zoekt je gewoon suf !
  13. Kennispunten: KP's niet meer boven de 10

    ik denk dat ik maar ga stoppen met die hulp van ow. ik verlies er meer dan dat ik krijg , is echt niet leuk meer ...
  14. Kennispunten: KP's niet meer boven de 10

    ik zou zojuist weer 5 kp's en 1 rune krijgen bij hulp ow. maar nu helemaal niets gehad
  15. Kennispunten: KP's niet meer boven de 10

    ik weet ook zeker dat ik die 10kp's niet gehad heb want had er vier staan , en vier of veertien dat verschil zie je toch meteen . maar wou niet verder in discussie gaan en bewijzen kan ik nu niet meer .
  16. Kennispunten: KP's niet meer boven de 10

    jammer dat ik het uur niet meer weet en van wie zie je nooit, maar kreeg scherm met 10kp's en 1 relikwie voor hulp bij ow. relikwie heb ik gehad maar geen kp's .
  17. Kennispunten: KP's niet meer boven de 10

    ik heb het ook voor gehad , men 10 kp's niet gekregen op 31 december.
  18. Spel: Haperen en stotteren van oogsten producties, wie nog meer?

    hier idem zo , al heel de week last van die laadtijd om bh. te geven
  19. Gebouwen: Vragen over het cultuurgebouw de treurwilg

    bedankt voor de reactie's en uitleg .
  20. Gebouwen: Vragen over het cultuurgebouw de treurwilg

    dacht ik ook al aan
Bovenaan