• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Opgelost [ONYX-18846] Datumweergave foutief

    De datum wordt verkeerd weergegeven in het notificatiescherm [/IMG]
  2. Mana: mana afname, heeft dit allen effect op mijn voorraad of ook de niet geoogste mana?

    Heeft de nachtelijke vermindering van de mana alleen effect op je verzamelde voorraad mana of ook op de nog niet geoogste mana? Belanrijk om te weten ivm wel of niet oogsten op, of voor een bepaalde tijd. vr. gr. Aardebaar
  3. <onvoldoende bespreking> handel

    Te veel geproduceerde produktie van je gastras gaat nu verloren bij het vertrek van het bezoekende ras en dat is zonde vind ik. Kan het niet beter geruild worden voordat het verspild wordt? Lijkt mij leuk als je er iemand anders mee kan helpen binnen je broederschap.
  4. <onvoldoende bespreking> Ruilhandel

    Ik zou graag de mogelijkheid om te handelen in alle bezittingen willen zien, dus bv. huizen tegen troepen of een oud wonder tegen fabriek. Dus al je bezittingen onderling verhandelen/verkopen, aangezien dit een stedenbouwspel genoemd wordt, zou dit niet onlogisch zijn. vr.gr. Aardebaar
Bovenaan