• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Feedback De Toren der Eeuwigheid

    Is wel een leuke uitbreiding maar "Prijs / Investering" moet aangepast worden, is nu toch wel aan de dure kant. Het onderhandelen is leuk maar toch ook weer iets aan de te dure kant
  2. <doorgegeven> Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

    Dat van een straal naar boven die uitgaat als je er geen hulp meer op kan geven is het beste van wat ik tot nu toe heb gehoord hier!
  3. Opgelost [ONYX-18846] Datumweergave foutief

    De datum wordt verkeerd weergegeven in het notificatiescherm [/IMG]
  4. draaien van gebouwen

    Zou het toch te makkelijk maken wat mij betreft. Nu ben je tenminste verplcht om je grijze cellen af en toe aan het werk te zetten met het zoeken en het optimaal plaatsen van je gebouwen. Dus wat mij betreft, laten zoals het is, een beetje moeilijkheid mag er toch wel in blijven , hoop ik...
  5. <onvoldoende bespreking> BS vs BS

    +1
  6. <doorgegeven> blauwdruk

    Een dikke +1 wat mij betreft. Dat zou het spel toch weer een nieuwe opkikker geven!
  7. <doorgegeven> blauwdruk

    Zou ik absoluut voorstander van zijn
  8. Wegen: hoge manakosten voor straten

    LOL LOL
  9. <onvoldoende bespreking> Diamanten voor het melden van Bugs

    Diamantbelonig voor geldige bugmelding krijgt een dikke +1 van mij
  10. <onvoldoende bespreking> Uitzoomen

    dikke +1
  11. Hallo

    Welkom Ariana
  12. Mana: mana afname, heeft dit allen effect op mijn voorraad of ook de niet geoogste mana?

    Heeft de nachtelijke vermindering van de mana alleen effect op je verzamelde voorraad mana of ook op de nog niet geoogste mana? Belanrijk om te weten ivm wel of niet oogsten op, of voor een bepaalde tijd. vr. gr. Aardebaar
  13. Evenement: spoiler 'Herrijzenis van de feniks 2017' opdrachten en beloningen.

    Bedankt voor de info (spoilers)
  14. <onvoldoende bespreking> handel

    Ik had wel gezocht naar dit topic of het al bestond maar kon niets vinden. Als het al meerdere keren afgewezen is heeft het geen zin maar dat wist ik dus hiet. Dank voor de reactie
  15. <onvoldoende bespreking> handel

    ok, dank je Didi. Blijft toch het idee over om het te kunnen ruilen om je broederschap leden mee te helpen. Ik heb nu bv. paddo's der wijsheid over en die kan ik niet gebruiken voor wegen
  16. <onvoldoende bespreking> handel

    Te veel geproduceerde produktie van je gastras gaat nu verloren bij het vertrek van het bezoekende ras en dat is zonde vind ik. Kan het niet beter geruild worden voordat het verspild wordt? Lijkt mij leuk als je er iemand anders mee kan helpen binnen je broederschap.
  17. <onvoldoende bespreking> Ruilhandel

    Ingewikkeld hoeft dat niet te zijn want alles heeft een waarde die gekoppeld is aan de tijd die er in is gestoken. Zo zou het kunnen zijn dat je twee (2) huizen zou moeten ruilen tegen één (1) fabriek of iets dergelijks Het moet uiteraard wel in verhouding blijven, daar heb je gelijk in.
Bovenaan