• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Ascender

    Spel: ik krijg een interne fout bij het trainen van eenheden, waar ligt dat aan?

    Na het refreshen en cookies en dergelijke verwijderen, blijft de server aangeven dat er een interne fout is opgetreden als ik troepen wil trainen. Dit gebeurt bij elke soort troep. Waar ligt dit aan?
  2. Ascender

    Vranck & Vrij

    Hoi aspirant leden, Wij, Vrank & Vrij hebben op het moment 3 plekken vrij in onze broederschap voor spelers met meer dan 5000 klassementspunten. Wij zijn over het algemeen actief, motiveren minstens 2 keer per week onze broederschapgenoten, en hebben het altijd gezellig op de chat. Het...
  3. Ascender

    Ascender

    Hoi iedereen, Ik ben Ascender (Patrick) en ben niet zo heel nieuw in het spel, maar wel op het forum. Ben al redelijk ver gevorderd in de techtree en speel het spel nog dagelijks met plezier.
  4. Ascender

    <onvoldoende bespreking> Gastrassen

    Ik zou het zeer op prijs stellen als er bij de introductie van een nieuw hoofdstuk er geen nieuw gastras wordt geïntroduceerd, maar een uitbreiding van het voorgaande. Wetende dat de woudelven binnenkort verschijnen, ben ik aan het twijfelen hoeveel energie ik moet gaan stoppen in de Orks en...
Bovenaan