• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Geen bug terugzetten gaat niet

    ik heb een treurwilg en een woongebouw tijdelijk naar oproepingen verplaatst maar kan ze niet meer terugzetten. waarom kan dat niet en anders; hoe kan het dan wel
  2. Geen bug rare mails

    hoe moet ik die maken? ben geen held hierin heb nu een groepsmail van BS FAIRPLAY ontvangen
  3. Geen bug rare mails

    het is niet de mail van mijn BS maar van andere BS die ik niet ken ter verduidelijking ; zit bij BS valherum, maar ontvang mails van Yo-Bro
  4. Geen bug rare mails

    ik ontvang van een paar BS hun mail. kan daar wat aan gedaan worden, want ik hoef hun mail-verkeer niet te lezen
  5. Overig toernooipunten

    Is het niet mogelijk om het aantal juiste toernooipunten te vermelden ? Want in werkelijkheid krijg men maar de helft van wat er vermeld wordt
  6. fout in inventaris

    bij de inventaris heeft men een fout gemaakt. waar het gaat om de spreuken , heeft men bij de spreuk " inspirerende meditatie " de fout gemaakt door de verhoging met 1000% aan te geven terwijl het 100% moet zijn. Ik hoop dat dit snel aangepast gaat worden, zo dat men er hier geen problemen mee...
  7. Forum: wanneer komt er weer een evenement op het forum?

    ik heb dit evenement geheel op mijn computer gespeeld. als beloning kreeg ik de vriendelijke boom. maar nu is die uit mijn inventaris verdwenen!!!! weet iemand hoe ik die terug kan krijgen?
  8. Feedback Willy Wonka

    nee, daarom reageer ik nu eens in dit forum, want het is weg en staat niet meer in mijn inventaris.
  9. Feedback Willy Wonka

    het is een leuke uitdaging geweest, alleen ik ben de tent al weer kwijt. Ik wilde hem verplaatsen, maar heb de bouw per ongeluk stopgezet en weg was het . Wel even 1840 cultuurpunten weg. Is daar wat aan te doen?
Bovenaan