• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Carlala

    Onderzoeken

    Is het misschien een idee om in de onderzoekboom aan te geven welk onderzoek er nog open staat? lijkt mij handiger dan door heel de boom te moeten gaan zoeken,
  2. Carlala

    teleportspreuken

    ik opper het idee om ook in de M.A. teleportspreuken te kunnen gaan maken.
  3. Carlala

    Opgelost Upgraden stadhuis

    Upgrade je stadhuis naar 141 ,dan ben ik nog wel een tijdje bezig. :cool:
  4. Carlala

    BSA

    wie weet welke versie er op Beta wordt gespeeld E ,F of een andere letter van het BSA?
  5. Carlala

    Opgelost beeld in stukjes

    Mijn beeld doet raar, het lijkt wel een legpuzzel, :D
  6. Carlala

    inloggen

    Ik moet me telkens opnieuw aanmelden op het forum,terwijl het vinkje aan staat bij "Aangemeld blijven" , weet iemand misschien waar dat aan kan liggen/hoe ik dat moet oplossen?
  7. Carlala

    Gastras gids

    Er is ook een gids beschikbaar voor het nieuwe ras? Ik heb hem nog niet kunnen vinden,meestal op gems of wiki toch?
  8. Carlala

    Stadsuitbreiding

    Het is maar een idee hoor.....voordat er weer mensen los gaan......:rolleyes: Het zou leuk zijn, om ook eens een stadsuitbreiding te kunnen winnen,
  9. Carlala

    Een dagje eerder.

    Goede morgen, In het kader van "iedereen moet zo veel mogelijk thuis blijven" Is het misschien een idee om de Gathering van de phoenix een dagje eerder te laten beginnen? :)
  10. Carlala

    Geen fix Hier klopt iets niet...

  11. Carlala

    kopieren

    Goede morgen, Ik zou graag een screenshot willen plaatsen maar weet niet hoe, Kan iemand mij uitleggen hoe ik moet kopieren en plakken? Ik heb twee manieren geprobeerd die allebei niet werken... Ten 1e: ctrl+c (kopieren) ctrl+v (plakken) Ten 2e: rechter muisknop, vervolgens op...
  12. Carlala

    academie(s)

    Goede morgen, ik heb 8 academies staan, nu heb ik bijna mijn personeel en ideeen bij elkaar 90000 van ieder, kan ik er dan een paar afbreken,of is dat niet handig?
  13. Carlala

    Portaalwinsten

    Hoi Hoi...... Ik ben door het laatste hoofdstuk heen, ben nu portaalwinsten aan het sparen, maar ik zie nu dat de opslag voor humanium en alvarium is... dat heb ik niet meer nodig, heeft het dan wel nut dat ik de portaalwinsten aan het sparen ben? kan ik ze dadelijk wel gebruiken in het nieuwe...
  14. Carlala

    BSA

    Hoe laat begint het B.S.A vandaag?
  15. Carlala

    Stream fout

    Goede morgen, ik krijg sinds vandaag tijdens het spelen telkens de melding: "Stream fout,verzoek kon niet worden verwerkt" moet het spel dan weer opnieuw laden etc etc maar het probleem blijft zich herhalen Zijn er spelers met dit probleem op dit moment? Het is zeer irritant, :(
  16. Carlala

    pontons

    Wat zijn pontons?
  17. Carlala

    Elven Architect

    Hoe kan je een stad van iemand anders bekijken in Elvenar Architect? Of kan dat niet?
  18. Carlala

    Fabrieken

    Goede morgen, Heeft er iemand een tip voor mij? ik heb 4 Marmerfabrieken staan, is dat niet wat overbodig? ben in het laatste hoofdstuk en heb uiteraard ruimte nodig, heb ook 3 elixer staan (Bonus) vraag me af of ik niet iets kan opruimen zodat er ruimte komt voor andere gebouwen
  19. Carlala

    Portaalwinsten

    Goede morgen, Zijn de portaalwinsten ook in het hoofdstuk "Constructen" te gebruiken? ben ze namelijk aan het opsparen via handwerken,
  20. Carlala

    Provincie,s

    Hoeveel provincie`s kun je in het totaal vrijspelen?
Bovenaan