• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Elendis

    Overzicht

    Hallo, is er een overzicht met alle eventgebouwen die je kon winnen; Zoals de pandabeer, de ijsbeer, de feniksen en alle andere gebouwen die je met artefacten kunt upgraden? Ik ben op zoek naar een overzicht waar ze allemaal staan, met een beschrijving van wat ze allemaal doen. Welke het beste...
  2. Elendis

    5 seconden Kazerne

    Hallo, sinds vandaag werkt mij Kazerne ineens elke 5 seconden en levert dan 9 legers af. Dat schiet dus niets op. Computer al opnieuw opgestart, schoongemaakt etc. Niets werkt. hebben meer mensen hier last va, is het een bug? Groetjes Elendis
  3. Elendis

    Rijtje, na gebruik flesje hetzelfde!

    Ik heb 1 slokje duidelijkheid gebruikt, maar al mijn recepten van de academie bleven hetzelfde. Ik had er 1 tje gemaakt, die ik wel interessant vond. En gebruik daarna 1 slokje, met de veronderstelling dat ik een nieuw rijtje van 5 kreeg om te gaan produceren, of in ieder geval te kijken of er...
  4. Elendis

    Uitbreiding cultuurgebouwen?

    Hallo, ik zie dat er, als ik met de muis op een cultuur gebouw sta, bij staat " Uitbreiding beschikbaar". Wat betekent dit? Als ik namelijk het cultuurgebouw aanklik, krijg ik niets meer te zien over een uitbreiding. :rolleyes:o_O
  5. Elendis

    Elendis

    Hoi, ik ben Elendis. Ik speel vanaf 2016. Zit in BS Dragons of Arendyll.
  6. Elendis

    Chromebook?

    Hallo, ik ben van plan om een chromebook te boeken van acer. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is?, en goed werkt? Ik bedoel dan het spel Elvenar. o_O
  7. Elendis

    Meerdere keuzes voor de productie

    Is het niet mogelijk om meerdere keuzes te krijgen bij het maken van goederen en of voorraden? Niet alleen bijvoorbeeld de 3 uurs en 9 uurs, maar ook de 12 uurs en 15 en 18 uurs productie? Ik denk dat iedereen hier nog meer baat bij heeft. Ik ben voor mijn werk weleens 12 uur onderweg, maar kan...
  8. Elendis

    Contact Support Geen magische voorraden

    Hallo, ik heb vanmorgen bij al mijn bonusgoederen een magische voorraadspreuk erop gezet. Al 2 x geoogst maar bij alles geen extra voorraden. En ja, ik heb de spreuk erop gezet voordat ik ging oogsten. En ja,ik weet hoe de spreuk werkt. Het al naar support geschreven, en dan krijg ik uitleg over...
  9. Elendis

    Ras: waar vind ik meer informatie over de boselfen?

    Waar kan ik de hele uitleg vinden over de boselfen? Ik heb om de technologieën uit de boom te openen Bosgeesten en Treantkiemen nodig,maar kan nergens vinden waar en hoe ik die kan krijgen. Wie kan mij hierbij helpen of in ieder geval een linkje geven waar ik het kan vinden. Ben alwel in de FAQ...
  10. Elendis

    Ranking: worden totale toernooipunten opgeteld bij mijn rankingspunten?

    Hallo, vroeg me af of de toernooipunten die je aan het einde staat, bijvoorbeeld 2000, ook aan het einde nog bij je account worden bijgeschreven? Of gaat dit tijdens de gevechten? Of allebei? :rolleyes:
  11. Elendis

    Spreuken toepassen

    Is het niet mogelijk om de spreuken ook toe te passen op de speciale dingen die bij de volkeren horen waarin je speelt? Ik speel op dit moment de orken en de daarbij behorende portaal, met de verzamelplaatsen en de paddestoelboerderijen. Het zou mooi zijn als ik hier de spreuk Magische productie...
  12. Elendis

    Spelers: wat moet/gaat er gebeuren met gestopte spelers.

    Ik heb op mijn wereld een aantal spelers die netjes in hun naam hebben gezet dat ze zijn gestopt. Waarom worden deze spelers niet verwijderd? Het zijn er bij mijn wereld al zeker een stuk of 6. Er zijn natuurlijk veel meer spelers die niet meer spelen, maar deze geven het aan. Dat moet dat toch...
  13. Elendis

    Forum: waar vind ik de spoiler van Crazy

    Ik kan de link van Crazy Wizzard niet meer terug vinden in alle topics. Heb alles van het event nou al nageplozen. Niets. Ik wil graag weten wat de dagprijs van vandaag oplevert en dat staat zo mooi beschreven bij Crazy. Kan iemand die linknog even plaatsen? Crazy misschien zelf? En kan hij niet...
  14. Elendis

    Geen bug Vooraden kloppen niet

    Mijn voorraden van hamertjes wordt niet correct bijgeschreven. Als ik op mijn werkplaats klik die klaars is scheelt het een boel wat eruit komt en wat erbij wordt gerekend. Van een brood krijg ik normaal 2523, maar als ik erop klik krijg ik maar 1740 aan hamertjes bijgeschreven. Hoe kan dit...
  15. Elendis

    Eenheden: graag meer informatie over de orkstrateeg!

    Kan iemand iets meer vertellen over de dagbeloning van vandaag, De Orkstrateeg? Er bestaat nogal wat misverstand over. Is het handig om deze proberen te krijgen of beter laten lopen?, in verband met de toch al beroerde gevechten? Ik heb gelezen wat ze kunnen doen, maar het zegt me niet zoveel...
  16. Elendis

    Munten: het optellen van mijn munten kloppen niet!

    Ik krijg van mijn woongebouwen ruim 50.000 munten, maar heb er op gelet en het scheelt iedere keer per huis ruim 10.000 munten die er niet bijgeteld worden. Dit is niet alleen van vandaag. Het wordt dus niet goed verrekend. Uit en inloggen opnieuw heeft geen enkel effect. Kan hier naar gekeken...
  17. Elendis

    Broederschapstoernooi: kan ik nog wel toernooien spelen als ik niet in een BS zit?

    Hallo, als je niet in een Broederschap zit, kan je dan gewoon wel zelf nog steeds de toernooien spelen voor relikwieën? :rolleyes:o_O
  18. Elendis

    Extra fabriekje

    Is het mogelijk om een extra fabriekje te maken voor extra benodigdheden, zoals Een Blauwdruk, en meer van dat soort dingetjes. Die je kunt maken bijvoorbeeld bij de gekochte items. Maar nu kunt maken om te uppen? Dat zou zo fijn zijn. :p;)
  19. Elendis

    Blauwdruk: kan ik de blauwdruk ook elders halen dan uit het toernooi?

    Hallo, ik wil graag mijn Magische Woongebouwen uitbreiden. Maar zie dat ik hier een Blauwdruk voor nodig heb. Kan ik die ook ergens anders verkrijgen dan alleen bij de laatste kist van de toernooien? Want daar kom ik met mijn BS dus nooit terecht. Hopelijk is er voor mij een andere mogelijkheid...
  20. Elendis

    Rasgoederen: wanneer kan ik ambrozijn maken?

    Hallo, wanneer kan ik Ambrozijn maken? Ik heb nu dagboerderijen en nachtboerderijen, maar zie bij beide deze stof niet staan. Nu heb ik die welnodig vooropdrachten in mijn boom. Wie kan mij hierbij helpen. Het is hoofdstuk Feeën. :rolleyes:
Bovenaan