• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Elendis

    Gezocht toren spelers voor onze gezellige BS

    Hoi Marian, ik stuur jou even een prive berichtje. Maar wij zouden het heel leuk vinden als je bij ons komt aansluiten. Groetjes Elendis.
  2. Elendis

    Overzicht

    Hallo, is er een overzicht met alle eventgebouwen die je kon winnen; Zoals de pandabeer, de ijsbeer, de feniksen en alle andere gebouwen die je met artefacten kunt upgraden? Ik ben op zoek naar een overzicht waar ze allemaal staan, met een beschrijving van wat ze allemaal doen. Welke het beste...
  3. Elendis

    dierenvoer gebouwen

    Je kunt de gebouwen en sommige artefacten winnen tijdens het event ervan. Ze verschijnen dan in je inventaris. En voor de rest, zie hierboven.
  4. Elendis

    5 seconden Kazerne

    Oh ja, daar ligt het aan. Ik heb de wapenkamers voor het bsa event even in de opslag gedaan. Bedankt.
  5. Elendis

    5 seconden Kazerne

    Hallo, sinds vandaag werkt mij Kazerne ineens elke 5 seconden en levert dan 9 legers af. Dat schiet dus niets op. Computer al opnieuw opgestart, schoongemaakt etc. Niets werkt. hebben meer mensen hier last va, is het een bug? Groetjes Elendis
  6. Elendis

    Rijtje, na gebruik flesje hetzelfde!

    Hoi rodeon, het is niet erg, ik heb genoeg flesjes. Maar het viel me op. Trouwens 2de keer flesje gaf nog steeds in ieder geval 2 dezelfde items. Ook dat is mogelijk, maar het gebruik van het flesje zet je dan toch wel even aan het denken. Vooral als je er niet veel hebt.
  7. Elendis

    Rijtje, na gebruik flesje hetzelfde!

    Ik heb 1 slokje duidelijkheid gebruikt, maar al mijn recepten van de academie bleven hetzelfde. Ik had er 1 tje gemaakt, die ik wel interessant vond. En gebruik daarna 1 slokje, met de veronderstelling dat ik een nieuw rijtje van 5 kreeg om te gaan produceren, of in ieder geval te kijken of er...
  8. Elendis

    Stad verplaatsen?

    Dat zou heel fijn zijn Mikula, want zo is er weinig aan. Links van mij is alles kaal. Ik zit al boven de 70 mijntjes. Ik heb een half jaar terug Inno laten weten dat ik 50 mijntjes had. Maar daar is toentertijd niets mee gedaan. Nu inmiddels dus al over de 70.
  9. Elendis

    Extra beveiliging tegen verwijderen Oud Wonder

    Mee eens Sandelf, ze mogen hier best iets extra's voor doen. Dit doet niemand bewust, ook een zeer oplettend iemand niet.
  10. Elendis

    Handelaar meerdere handel plaatsen

    Goed idee freddddd, hopelijk gaan ze ermee aan de slag.
  11. Elendis

    Uitbreiding cultuurgebouwen?

    Hallo, ik zie dat er, als ik met de muis op een cultuur gebouw sta, bij staat " Uitbreiding beschikbaar". Wat betekent dit? Als ik namelijk het cultuurgebouw aanklik, krijg ik niets meer te zien over een uitbreiding. :rolleyes:o_O
  12. Elendis

    Elendis

    Hoi, ik ben Elendis. Ik speel vanaf 2016. Zit in BS Dragons of Arendyll.
  13. Elendis

    Chromebook?

    Hallo, ik ben van plan om een chromebook te boeken van acer. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is?, en goed werkt? Ik bedoel dan het spel Elvenar. o_O
  14. Elendis

    Spel: Waarom kan ik op mijn laptop het spel niet spelen?

    Ik heb ook een vraag over het laptop spelen. Ben momenteel met vakantie en wil via de laptop kp's doneren. Ik krijg het niet voor elkaar. Niet bij een ander, maar ook niet bij mezelf. Gaan al mijn kp's nu verloren? Want mijn balkjes zitten vol en ik ben nog 2 weken weg. Wat nu?
  15. Elendis

    Contact Support Geen magische voorraden

    Uiteindelijk mijn laatste reactie hierop. Ik heb verder, en het is nu 8 november, niets meer vernomen. Wel schetst mijn verbazing dat ,wat ik al eerder schreef, het bij alle anderen wel werkte. En ik doe vandaag maar eens de proef op de som en krijg wel degelijk de 50% bonus. Maar van support...
  16. Elendis

    Contact Support Geen magische voorraden

    En wanneer komt de desbetreffende collega er op terug? Ik snap dat iedereen hier bezig is met "vrijwilligerswerk ", maar ik had op zijn minst toch al een update verwacht. o_O
  17. Elendis

    Feedback Halloween evenement

    Dat is inderdaad heel erg veel. Zeker jammer. :(
  18. Elendis

    Handel: net 2x zijde omgeruild voor boekrollen, maar niet bijgeschreven, hoe komt dat?

    Soms moet je even opnieuw uit en inloggen. Helpt vaak. Succes. ☺
  19. Elendis

    Meerdere keuzes voor de productie

    Is het niet mogelijk om meerdere keuzes te krijgen bij het maken van goederen en of voorraden? Niet alleen bijvoorbeeld de 3 uurs en 9 uurs, maar ook de 12 uurs en 15 en 18 uurs productie? Ik denk dat iedereen hier nog meer baat bij heeft. Ik ben voor mijn werk weleens 12 uur onderweg, maar kan...
  20. Elendis

    Contact Support Geen magische voorraden

    Het was zeker niet mijn bedoeling om een antwoord te bekritiseren. En ik wist niet dat ik het er niet over mocht hebben op het forum. Mijn excuses hiervoor. Maar inmiddels ben ik verder gaan vragen, binnen mijn bs, en zelfs de grotere spelers boven mij, kregen gewoon de goederen van de magische...
Bovenaan