• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Sandelf

    Ons forum moet blijven

    +1 ... en dank @wunjo!
  2. Sandelf

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Als ze het met vinkjes doen net als bij fabs en wp's kan het best Yogi. Dus mijn voorstel blijft staan. Of als iemand nog wat beters weet, dan graag :p
  3. Sandelf

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    kun je toepassen in de toren bij onderhandelen, dan geldt ie voor 1 goedgegokte grondstof. Bij lvl 3 in toren kan dat wel eens handig zijn ;)
  4. Sandelf

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Een knop in de woongebouwen om het omzetten van productie van munten naar communitywerk tegelijk te kunnen doen lijkt mij zeer wenselijk. Net als bij fabs en werkplaatsen heel graag! :p
  5. Sandelf

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    tnx ga zeker wat fabs opslaan! Misschien niet alle omdat ik altijd alles onderhandel. We gaan het zien! :)
  6. Sandelf

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Utopie dus hahaha o_O
  7. Sandelf

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Daar gaan we dan, na zo'n tijd toch weer helemaal leuk :D Is er bij beta spelers iets bekend over wat evt minder kan? Waarschijnlijk een utopie maar toch de vraag maar even stellen. Zal gebouwen in opslag moeten doen, maar welke te kiezen? Is er bijv. minder mana of unurium oid nodig? Ook gezien...
  8. Sandelf

    broederschap gezocht voor klein maar zeer actief account

    Shield iets voor jou Marianne?
  9. Sandelf

    Feedback: De grote opgraving

    Ook zilver gehaald: een 2e zelfde gebouw winnen, waar je eigenlijk niks mee kan. Door hem aan te sluiten benadeel ik weer de opbrengst van andere gebouwen. Hij kan dus beter weer worden ontkoppeld, want zonder hem had ik een opstelling dat alle 4 gebouwtjes wel volledig opbrachten. Blij gemaakt...
  10. Sandelf

    Het Grootse Rijk heeft weer plaats voor 2

    Iedere week goud is veel diaatjes verdienen en dus stukjes land, magische gebouwen etc etc! En dat in een supergezellige bs! Een van ons fanatiekste leden wil het toch ff kalmer aan doen, vandaar weer plekje vrij ;) Wie o wie komt ons vergezellen op ons met goud ... eh... diamanten geplaveid...
  11. Sandelf

    Extra beveiliging tegen verwijderen Oud Wonder

    zoals ik hierboven al voorstelde: Bijvoorbeeld door een anti-verkoop-slot wat je er eerst af moet halen voordat je een OW kunt verkopen. Nog wat preciezer: als je dan je OW aanklikt om te verkopen komt er een melding in beeld dat je dit niet kunt verkopen, tenzij je in het OW zelf het...
  12. Sandelf

    Extra beveiliging tegen verwijderen Oud Wonder

    Gelukkig heeft support hem weer beschikbaar gemaakt op lvl 31 in mijn inventaris. Wel met de mededeling dat dit echt eenmalig is. Dat begrijp ik. Maar maak het dan ook veiliger! Bijvoorbeeld door een anti-verkoop-slot wat je er eerst af moet halen voordat je een OW kunt verkopen. Mijn dag is nu...
  13. Sandelf

    Extra beveiliging tegen verwijderen Oud Wonder

    Zojuist verkocht ik een aantal kleine gebouwtjes die hun productiekracht waren verloren... Heel verschrikkelijk dat ik daarmee ook per ongeluk mijn Bloeiend Handelaarsgilde level 31 heb verwijderd. Aan support gevraagd of ze hem terug willen zetten. Ik schijn niet de eerste te zijn die dit...
  14. Sandelf

    Feedback: De begraven stad

    Tnx Funky! Het gaat me precies om dat goeie beleid wat lastig is. Wat is nou goed beleid? :rolleyes: Zal es gaan zoeken naar de tutorial. Intussen blijft mijn vraag staan, dus als iemand het systeem heeft weten te doorgronden, heel graag delen!
  15. Sandelf

    Feedback: De begraven stad

    Is er iemand die enig systeem heeft kunnen ontdekken in het mistige-bos-prijzen-format? Ik heb het idee dat ik maar wat zit te doen en heb de indruk dat meer spelers dit lastig vinden. Hellup! :Do_O:rolleyes:
  16. Sandelf

    Verberg gebouwen

    Ja graag ook gebouwen verbergen voor pc versie!
  17. Sandelf

    Feedback spelupdate 1.137

    my lips are sealed ;)
  18. Sandelf

    Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

    Heel wijs van jou Albert ;) dankjewel! Heb toch graag dat ze de volgende keer ook langere productie-opties aanbieden... Dus eh Forumbaas, kan dit svp meegenomen worden??
  19. Sandelf

    Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

    Prima en leuk hoofdstuk op 1 ding na: dat de poort producties minstens elke 2 uur aangezet moeten worden. Waarom niet meer tijdsopties? Denken ze bij Inno soms dat we echt helemaal niks anders te doen hebben of zo? Tssss.... :rolleyes:
  20. Sandelf

    Feedback evenement - De tuin van de Feeënkoningin

    Hi hi al gedaan, nee ik bedoelde zo'n word of in mijn geval writer document.
Bovenaan