Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb ook geen beloningen ontvangen, terwijl we wel de 10 kistjes hebben gehaald. Fijn dat ik hier op het forum er wat over lees. Ik ga maar even even een ticket aanmaken voor support.
Didi, bedankt. Heb het doorgespeeld naar mn BS. Kan iedereen straks gewoon weer gereedschappen maken ......... of toch maar niet. Het lijkt de NS wel hier:D
dank je voor de info. Het is zo jammer dat je bezig bent en niet weet waarom en met welke reden. Update van de wiki is zeer gewenst. Het zou iig mijn plezier van Elvenar verhogen.
euhm, de bugs even terzijde. Waar kan ik info vinden over het nw gastras ? Heb 2 leerlingen nu en aangezien het leenstelsel is afgeschaft, weet ik niet of ik ze moet houden. De wiki geeft geen informatie :)
Ik ben het helemaal met je eens. Moet ook 10 provincies veroveren voor 1 uitbreiding en per provincie minimaal 2 dagen. De wintervlaag heeft het wat gemaskeerd maar nu slaat de verveling toe: SAAI,SAAI,SAAI.
De dynamiek is er uit.
Te koop aangeboden tegen elk aannemelijk bod:
1 sneeuwvlokkenberg, 1 magische bevroren boomstronk, 3 sneeuwballengevechten, oh ja ook nog een intimiderende pompoen en eenWonky Walters.
Wegens ruimtegebrek
z.g.a.n.
Lifesaver hier hetzelfde verhaal. Ik stond ook prima. Muntplekken zijn niet eens zo gek nog niet en lekker snel . Maar de buren in de handel dat is een ander verhaal. Hoop toch echt dat er spelers komen die wat verder zijn.
Heel vervelend. Moet vink aan of uit ?
Helaas hier ook misere, de toernooien maar afgebroken, en er staat al een provincie meer dan 24 uur open, ik kom er niet doorheen. En dat terwijl ik altijd met gemak door 307 provincies heen ben gewandeld. Zag in een ander topic een tip van kersepitje om te vechten. Meer tips zijn nu meer dan...