• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Bedankt voor de reacties, Jammer dat ze dit niet duidelijker hebben gemaakt, nu ga ik ook maar het zekere voor het onzekere nemen, ik onderzoek er 1 en zorg dat ik voor de 2e de wetten heb, maar wel zonde van de 255 KP's :(
  2. Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Ik ben nu eindelijk bijna aan het eind :) Maar nu zit ik met het vraagstuk: aan het eind heb je 3 onderzoeken, welke heb ik nodig als het volgende hoofdstuk uitkomt? het stadhuis heb ik al vrijgespeeld, de 2 oude wonderen heb ik geen interesse in. (255 KP's vind ik te veel) ik kan de 7200...
  3. Feedback Herfststerrenbeelden

Bedankt voor de snelle reactie, kan ik de tijdsboosters bewaren voor een volgend evenement :-)
  4. Feedback Herfststerrenbeelden

Ik heb nu waarschijnlijk genoeg gouden sleutels verzameld voor 1 bruine beer, nu wil ik weten of ik door kan spelen voor een 2e bruine beer? en zo ja, of ik dan eerst voor de andere 2 beren moet spelen, of dat ik gelijk weer voor de bruine beer kan spelen oftewel moet ik voor de 2e beer 18 of 36...
  5. <doorgegeven> Voorstel Herontwerp toernooien

Voor mij zou het al heel wat helpen als je de onderzochte (niet verplichte) troepomvang upgrades kan terugdraaien,onontdekken. desnoods tegen een betaling (ik zou er zelfs diamanten voor willen kopen ;) Zo heeft iedereen in hetzelfde hoofdstuk in ieder geval dezelfde kansen in toernooien. en ben...
  6. Feedback Fenikseieren

Bedankt zeepaardje, Het is gelukt, Ik heb nu 3 brandende eieren :)
  7. Feedback Fenikseieren

Kan ik ook meerdere keren dezelfde dagbeloning krijgen? Ik zou graag meerdere Brandend ei gebouwen in m'n stadje willen
Bovenaan