• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. Foutmelding 50 - We konden de winkel niet openen

Ah, ik dacht anders blijft het misschien open staan en vervuilt het het systeem ofzo. Goed om te weten, dank je!
  2. Foutmelding 50 - We konden de winkel niet openen

@wunjo ik heb het supportteam gevonden :) Nog een laatste vraag.. kan ik deze melding nu sluiten (en hoe gaat dat) of gaat dit automatisch?
  3. Foutmelding 50 - We konden de winkel niet openen

@wunjo, hartelijk bedankt voor je reactie, bij mij is het nog niet verholpen helaas. Goed om te weten, ik dacht dat dit kopje bedoeld was voor het supportteam bedoeld was om je melding te doen. Ik ga even verder zoeken hoe ik contact met ze op kan nemen.
  4. Foutmelding 50 - We konden de winkel niet openen

Sinds vanmorgen krijg ik ineens bij het openen van de winkel een foutmelding. App versie 1.203.0-3e865e4-256 (nl 1.203)
  5. Verzegeld vredesverdrag produceren

Ah, dank je!
  6. Verzegeld vredesverdrag produceren

Hallo allemaal, Weet misschien iemand hoe je een verzegeld vredesverdrag kan produceren? Het enige dat ik online gevonden heb is dit Maar ik kan met niet voorstellen dat ze dit bedoelen, dit cultuurgebouw kan je nl alleen met 5760 diamanten kopen en produceert unurium. N.B: ik zit in...
Bovenaan