• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. Franziska

Feedback: Het Rijk van de Feniks-evenement

geen dag opdrachten met slotjes???
  2. Franziska

Feedback - Hoofdstuk 19: De wraak van de banneling

mmmm enkele bs leden van mij hebben H19 net gekregen
  3. Franziska

Feedback - Hoofdstuk 19: De wraak van de banneling

Nog steeds niks....:rolleyes:
  4. Franziska

We verdelen 3000 diamanten! - Inzendingen

Ik sta perplex.......wat een geluksvogeltje ben ik. Heel hartelijk bedank Inno
  5. Franziska

We verdelen 3000 diamanten! - Inzendingen

Wow hoe leuk is dit, zeg! 500 dias zijn zeer welkom Groetjes
  6. Franziska

De Bliksemse Bezems zoekt JOU

dit topic mag verwijdert worden
  7. Franziska

Broederschaps Avontuur

Oke dank je wel voor je antwoord
  8. Franziska

Broederschaps Avontuur

Ik hoorde vandaag dat als je 2 routes vol hebt en de 3de route maar half en je gaat afvlaggen voor de volgende map Dat de onvolledig route dan toch meetelt voor de prijzen? Ik vraag me dus sterk af of dit idd zo is. Weet iemand hierop een antwoord? Groetjes Franziska
  9. Franziska

server en broederschap

Ik vraag me het volgende af. Als je op de nl.elvenar speelt of je je dan kan aansluiten bij een broederschap op us.elvenar. Ikzelf heb het idee dat, dat niet kan Groet Franziska
  10. Franziska

klassementspunten

Hoi Billy, Zij heeft dit jaar er zeker niet ingestaan en daarvoor niet meer na tekijken zoals CrazyWizard al zei. Ik ben nu heel tevreden gesteld
  11. Franziska

klassementspunten

Ik wil mijn dank betuigen aan iedereen die hier gereageerd heeft en dan speciaal aan CrazyWizard en grote moeite heeft gedaan om het voor mij duidelijk te maken.:)
  12. Franziska

klassementspunten

Kijk, jij begrijpt wat ik nu bedoel:)
  13. Franziska

klassementspunten

als dat zo zou zijn dan had dat hoger moeten zijn
  14. Franziska

klassementspunten

Dank voor je reactie Het verhaal hier boven snap ik helemaal dus mijn 8 zoals in de screenshot verandert dan alleen als ik in de top 100 kom te staan. Als dat zo is hoe kan dan iemand die nog nooit in die top 100 heeft gestaan daar 16 hebben staan...dat gaat er bij mij dus niet in. Mmmmheb...
  15. Franziska

klassementspunten

Toch blijf ik het vreemd en raar vinden want iemand in mijn bs met haar 1710punten ( het hoogste wat zij ooit gehald heeft) en nog nooit in de top 100 heeft gestaan staat op 16.....Hoe kan dat dan? Schiet mij maar lek. Ik voel me momenteel wel erg dom:oops:
  16. Franziska

klassementspunten

Mmm, volgende x maar eens opletten dan. Vind het maar een vreemd iets maar goed hartelijk bedankt voor je antwoord :)
  17. Franziska

klassementspunten

Hoi bedankt maar dit bedoelde ik niet. Als je met je muis wedstrijdbeker staat zie je een lijst met werkende bevolking, cultuur en voortgang werereldkaart, ow en toernooi staat en dan bij toernooi blijf ik maar op 8 staan
  18. Franziska

klassementspunten

Hallo, ik heb een vraag. Bij de wedstrijdbeker onder je naam staat toernooi. Die blijft bij mij maar op 8 staan. Ik snap daar helemaal niks van terwijl ik toch wel regelmatig toernooi speel. Kan iemand mij daar iets over vertellen?? Groetjes Franziska
  19. Franziska

wensput spreuk?

als dus blijkt dat die niet meer werkt op de wensputten dan heeft me dat meer dan 10 spreuken gekost
  20. Franziska

Opgelost [ONYX-23936] Spreuken: spreuk (betoverd geschenk) op portaalgebouwen Amuni

Ik heb vanmiddag ook een spreuk op de palmtuin gezet en die is helaas gewoon helemaal verdwenen.
Bovenaan